חדשות    

שלמה מילר, הפניקס: התעריף הבסיסי יהיה זהה למי שיש לו שלוש שנים ללא תביעות

שלמה מילר. הפניקס
אמר את הדברים בכנס אלמנטר של מגזין עדיף. עוד התייחס  לערך קרקע, פוליסת הורים  ולביטוח צד ג'
בכנס אלמנטר של מגזין עדיף אמר מנכ"ל בכיר ומשנה למנהל תחום ביטוח כללי בהפניקס, שלמה מילר אמר: "כל שוק הביטוח, במשך 25 שנה, עבד באותה מתכונת – בודקים אם ללקוח יש 3 שנים של ניסיון תביעות חיובי ואם לא הוא משלם את תוספת הפרמיה. הרבה פעמים מבוטחים מתוסכלים, כי לפני כן היו להם שבע שנים רצופות בלי תביעות ופתאום תביעה אחת והפרמיה קפצה. לכן, החלטנו שהיה ומבוטח שהייתה לו תביעה במהלך שלוש השנים האחרונות, אבל יכול להביא את השנה הרביעית הרחוקה שלא הייתה תביעה, השנה הרביעית תכפר על אותה תביעה בשלוש שנים האחרונות, והתעריף הבסיסי יהיה זהה
למי שיש לו שלוש שנים ללא תביעות".
בנושא ערך קרקע או בשם 'ביטוח סכום נוסף בבית משותף', צריך לזכור שיש פה בעיה לאומית אמיתית. אני מראה לכם בית סטנדרטי. אם חלילה הבניין קורס מרעידת אדמה או שלא יכול לשמש למגורים כתוצאה משריפה, או בין אם יקרה אירוע של גז, דבר שקרה לפני שנה בירושלים, אז יש בעיה קשה בבניין לאלה שיש להם ביטוח ולאלה שאין להם. ולכן בא הכיסוי המיוחד של ערך קרקע".
הגדלנו את סכום ערך קרקע פי ארבעה מערך המבנה

"מבין הדיירים שלוש דירות מבוטחות בפניקס, והרביעית לא. מתוך שלוש הדירות רק בדירה אחת היה כיסוי ערך קרקע. האירוע קרה ב-20 בפברואר לפני שנה. מי שליווה אותנו בתביעה המסובכת היה משרד לויתן שרון. אותה משפחה עם כיסוי ערך קרקע קיבלה פיצוי שאיפשר לה לקנות דירה חליפית. לעומת זאת, שלוש המשפחות האחרות עדיין גרות בדירות שכורות. קיבלנו החלטה שבנושא של ערך קרקע הגדלנו לאחרונה את הסכום שניתן להרחיב עד פי ארבעה מסכום ביטוח המבנה כדי לאפשר למבוטחים לקבל פיצוי הולם ומי שרוצה מעבר לזה אפשר באמצעות דו"ח שמאי. אסור לשכוח שבהתאם לפוליסה החדשה, הקרקע נשארת בידי המבוטח. מצד אחד הוא קיבל פיצוי מלא שאפשר לו לקנות דירה חליפית ומצד שני הקרקע נשארת אצלו. המבוטח מרוויח הרבה כסף אם חלילה קרה לבניין אירוע קשה וטראומתי וקיבל את הפיצוי שמגיע לפי תנאי הפוליסה"

על ביטוח מפני נזקי מלחמה אמר: "לאף מבטח אין כיסוי כנגד נזקי מלחמה לתכולת הדירה. הסיכון הגדול של טילים מוכר, לא משנה אם זה מהחיזבאללה או מהחמאס, או חלילה מאיראן. לפני כמה חודשים קיבלנו דוגמה מצערת בבאר שבע כשבית נפגע קשות מטיל שהגיע מעזה. אנו היום נותנים מענה לדבר הזה. בשורה התחתונה, אנחנו נותנים כיפת ברזל לדירה באמצעות ההגנה שיש למדינה ובאמצעות הפוליסה החדשנית והבלעדית שיש לנו", הסביר.

צמיג תקין מציל חיים

על דרישה לצמיגים כאביזר בטיחות אמר: "יצאנו במיזם חדש מהסיבה הפשוטה, צמיג תקין מציל חיים, זו מציאות. הצמיג הינו אביזר הבטיחות החשוב ביותר ברכב והקשר היחידי של הרכב לכביש. אנו בכל הדברים האלה נוטים לזלזל ולכן יצרנו קשר עם 'חצב צמיגים', שזו חברה מובילת שוק בתחום והיא מייבאת כמה מותגים לישראל, ג'נרל, ומותגים מסין וטורקיה, קשת שלמה של אפשרויות רכישת צמיגים. יש לחצב פריסה ארצית של יותר מ-90 תחנות שירות בישראל".

"לגבי הפניקס צעיר, הכיסוי הייחודי שלנו הינו פר קילומטראז'. פוליסת ההורים לא מושפעת מניסיון התביעות של הנהג הצעיר וזו נקודה מהותית שצריך לזכור.

"בישראל ב-2018 עלו 267,000 רכבים חדשים על הכביש. הרכב הכי נפוץ היה יונדאי עם יותר מ-10 אלף כלי רכב חדשים. אם מסתכלים על הרכב הזה, לקוחות פרטיים מהווים רק 12%, ליסינג עיסקי 70% וליסינג פרטי 18%. אנו באנו והרחבנו את הכיסוי של אבדן גמור שנותן פיצוי של רכב חדש, ומאפשרים לא רק לרכב חדש הנרכש מיבואן, שזה בסיס ההרחבה, אלא גם רכב שנרכש באפס קילומטר וגם רכב שנרכש בעסקת ליסינג מימוני, מוסיפים כפיצוי רכב חדש.

"אנו היינו החברה הראשונה שיצאה לשוק והגדלנו את גבולות האחריות בצד ג', הן בביטוח מקיף והן בביטוח צד ג'. בכולם גבול האחריות 2 מיליון שקלים. המטרה ליצור מצב שנותנים לסוכן למכור למבוטח את מוצר הביטוח המתאים ביותר לצרכיו בהתאם להנחיית חוזר הצירוף", סיכם מילר.