חדשות    

מערכת הבריאות קורסת – 5,000 איש מתים בגלל מחדלים; האם אורלי לוי אבקסיס תוכל להציל אותם?

מערכת הבריאות קורסת. אין מיטות, התורים ארוכים. מדובר ברעה חולה שהתשפטה בכל בתי החולים ומחלחלת לכל המוסדות המספקים לנו שירותי בריאות. אבל איך אפשר לתקן את המצב.

ראשית צריך אג'נדה, והאמת שהאג'נדה הברורה והחזקה ביותר בתחום היא של אורלי לוי אבקסיס העומדת בראש תנועת גשר. לוי אבקסיס סבורה שהיא תהיה לשון המאזניים בממשלה הבאה ומציבה תנאי ברור לישיבה בממשלה – תפקיד שרת הבריאות.

לוי אבקסיס מגיעה עם המון כוונות טובות, עם נמרצות ויכולת להזיז דברים – היא הוכיחה זאת בעבר. יש לה נאמנות גדולה לקהל הבוחרים, והיא בהחלט ראויה. אבל מאיפה הכסף? כדי לשפר את המצב בבתי החולים צריך מיליארדים רבים.

היא חושבת שהיא תוכל לעשות זאת. בפוסט בפייסבוק היא כותבת כך – "מי שירצה להיות ראש ממשלה, ייאלץ לשרת את הציבור ולאפשר לי להפסיק את הקטל בבתי החולים!

"‏בסיור בביה"ח העמק בעפולה ובבתי חולים אחרים עולה תמונה קשה. מדי יום מתים בישראל 13 בני אדם מוות מיותר כתוצאה מזיהום נרכש בבתי החולים. בן אדם אחד כל שעתיים, 450 כל חודש, 5,000 כל שנה ובסך הכל 20,000 בני אדם נפטרו, מתו – מוות מיותר במהלך הקדנציה האחרונה של הכנסת.

"‏מניין חללי מערכת הבריאות: 5,000 אלפים בני אדם מתים מוות מיותר מדי שנה, כל שנה. 20,000 בני אדם בקדנציה האחרונה! יותר מאשר בשנת 1948 במלחמת השחרור, יותר מאשר בכל מלחמות ישראל וחללי הטרור מאז מלחמת השחרור ועד היום!

"‏הגיע הזמן להפסיק את ההוצאה להורג של חולים בבתי חולים!

"‏מי שירצה להיות ראש ממשלה, ייאלץ לשרת את הציבור ולאפשר לי להפסיק את הקטל בבתי החולים, להפסיק את המצוקה של החולים במערכת הבריאות, להפסיק את שחיקת רופאים והצוותים הרפואיים, להפסיק את ההתעללות בחולים ובמשפחות. תנו לחולים לחיות, תנו לרופאים לנצח!".