חדשות    

מרכז פיתוח חדש של רפאל ברחוב הארבעה

זהו מרכז הפיתוח הראשון של החברה באזור המרכז, והוא מצטרף למגמה של חברות ההייטק לחזור לקרבת הקמפוסים

רפאל, החברה לפיתוח אמצעי לחימה, הכריזה על הקמת מרכז פיתוח חדש ברחוב הארבעה תל אביב. המרכז ייועד לפיוח טכנולוגיה בראייה ממוחשבת, ביג דאטה ועיבוד אותות. המשרדים יוקמו במגדלי חג'ג ברחוב הארבעה.

החברה שכרה ארבע קומות במגדלים בשטח של 5,000 מ"ר. הסיבה למעבר לתל אביב היא כי צעירים רבים גרים באזור ומעדיפים לחסוך את הנסיעות הארוכות, וזו הסיבה שגם ענקיות הייטק וגוגל מעדיפות את תל אביב.

כיום רפאל מעסיקה כ-7,500 עובדים בכרמיאל ובקריות. ולמרכז החדש החלה בגיוס 150 עובדים. עוד מתעתדת החברה להקים מרכז בבאר שבע בסביבת אוניברסיטית בן גוריון, כדי למשוך את הסטודנטים הצעירים. ברפאל אומרים, "אנחנו צריכים את ההון האנושי הטוב ביותר, והחלטנו להרחיב את הפריסה הגיאוגרפית שלנו כדי למגנט את הטובים ביותר גם מהמרכז".

עוד אומרים ברפאל שתנאי ההעסקה שלהם מושכים אף עובדים מגוגל, ואף שלא יכולים להתחרות בשכר של אמזון, "אנחנו מציעים להיות שותפים באתגרים הביטחוניים של ישראל. יש משמעות לקחת חלק בתרומה לביטחון ישראל בפיתוח של כיפת ברזל או מעיל רוח".

המעבר למרכז  ולקרבה לקמפוסים הוא היפוך מגמה לעומת המצב לפני עשור, אז חיפשו חברות ההייטק הגדולות משרדים מחוץ לעיר. כיום גדלים הביקושים למשרדים גדולים ובתוך כך גם מייקרים אותם.

ראדא – השתלבה בפרויקט של רפאל למכירת מוצר להגנה מרחפנים

אירונאוטיקס מסרבת לרפאל; אמרה לא להצעת רכש ב-430 מיליון שקל

יציבות בתשואות על נכסים מניבים; ירידה קלה מאד בתשואה על משרדים