אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, אמר: "השירות החדש נועד לאפשר ללקוחות שלנו לבחור מכל אופציות הרכישה, חדש, משומש ויבוא אישי, לעשות זאת תחת קורת גג אחת, להשוות את העלויות השונות באופן מרוכז ואמין ולבחור את הדרך הרצויה להם לביצוע הרכישה".

עוד הדגיש שהחברה רוצה לכנס את נושא היבוא האישי תחת המטריה המקצועית של כלמוביל, ולעשות זאת בשקיפות מלאה, הן ביחס למצב הרכב וההיסטוריה שלו, והן ביחס למחירו. כך למעשה גדל המלאי של היבואן, ובעיקר  במכוניות היברידיות-נטענות המבוקשות כיום. במרצדס סובלים לעת עתה ממחסור בכלי רכב כאלה.

עוד אמר פינטו: "יש הרבה לקוחות שפונים אלינו עבור שירות כזה, והמטרה היא להשאיר את הלקוחות ב'בית'. אני מאמין שיגיעו אלינו מאות לקוחות, חלקם יקנו מאיתנו, אחרים יקבלו ייעוץ מקצועי וחלק יבחר בסוף לרכוש רכב מיד שנייה מהטרייד-אין.

"יש הרבה לקוחות שנכוו מהיבוא האישי, לרוב בגלל שלא שיקפו בפניהם את מצב הרכב באופן נכון, והם לא קיבלו את האמינות שאנו במרצדס יכולים לתת". פינטו מעריך שב-2018 נמכרו כ-740 מכוניות מרצדס ביבוא אישי.