חדשות    

מרתון סמסונג תל אביב 2019, כמה עולה, מה מקבלים – כל הפרטים

השנה מרתון סמונג עובר מחסות של אדידס לניייקי, שובר השיא יכול לזכות ב-40 אלף דולר וכל קלוריה שתשרפו תיתרם לנזקקים

כמו בכל שנה גם השנה מרתון תל אביב מתקרב, ומציע מגוון מקצים ומסלולים: 5 ק”מ, 10 ק”מ, 21.1 ק”מ, 42.2 ומרוץ אופני יד. ההרשמה המוקדמת אומנם הסתיימה והקנתה 20-30 שקל הנחה. אבל עדיין אפשר להירשם בהרשמה הכללית שנסגרת ב-16.2.2019.

מהן העלויות?

השתתפות במסלול המרתון המלא עולה 310 שקל (לעומת 300 ב-2018), חצי מרתון עולה 230 שקל (לעומת 220 שקל ב-2018) ועבור ריצת 5 ק”מ  150 שקל (לעומת 140 שק בשנה שעברה.

מה תקבלו עבור זה?

הרצים מקבלים ערכת רצים, וזו כוללת חולצה מנדפת זיעה ממותגת של נייקי, מספר חזה ושבב אלקטרוני חד-פעמי למדידת זמנים (אך  לא במירוץ 5 ק”מ, אשר  שם אינם מקבלים שבב מדידה).

מדובר בשינוי חסות ונייקי מחליפה את אדידס, שהייתה נותנת חסות ראשית. לכן השנה יהיו שתי חולצות רשמיות למרתון,רצי המרחק המלא, 42.2, יקבלו חולצה בצבע שחור, עם ציון מרחק הריצה, ויבודלו מהרצים במקצים השונים, אשר יקבלו חולצה בגוון ייחודי

בנייקי מסבירים: “בידול רצי המרתון באמצעות חולצה מיוחדת יעודד את שאר הרצים לשאוף ולחלום על ההישג הגדול הבא.  החולצות עושות שימוש בטכנולוגיות ובבדים המתקדמים ביותר. חולצת המרתון של מרתון סמסונג תל-אביב היא החולצה הרשמית של נייקי במרוצים בכל העולם, חולצה שפותחה כדי להעניק לספורטאים את התנאים האופטימליים כדי להגיע להישגים מעולים”. גם מי עדן נותנת חסות ומספקת את המים לרצים.

שריפת קלוריות לנזקקים

, נותנת החסות הראשית למרתון היא חברת סמסונג. השנה הכריזה סמסונג כי מרתן תל אביב יוקדש למטרת תרומת מזון למשפחות נזקקות. התרומה תתבצע באמצעות המרת הקלוריות שישרפו הרצים בזמן המרתון למוצרי מזון ועל כן ייקרא המירוץ “מרתון הקלוריות”.

מספר הקלוריות שישרוף כל משתתף יספרו ויקובצו, ובסוף המירוץ יחושב סכום הקלוריות הכולל שששרפו כלל הרצים ואותו תמיר סמסונג למוצרי מזון. כך למשל, אם יישרפו כ-800,000 קלוריות, הן יומרו לאלפי מוצרי מזון אשר סך הקלוריות בהם 800,000 קלוריות. אלו ייתרמו למשפחות נזקקות לקראת הפסח.

איפה משיגים את הערכה

את הערכה אפשר להשיג מכמה נקודות חלוקה: בקניון גינדי TLV, קניון איילון, נמל תל-אביב, קניון רמת אביב ודיזנגוף סנטר. יש לבחור את . אל תשכחו להביא תעודת זהות. חלוקת ערכות רצים לא תתקיים ביום המירוץ או ביום הקודם למירוץ.  .

שברתם את השיא? קבלו 40 אלף דולר

הפרס לשובר השיא הוא 40 אלף דולר עבור שיא שלשעתיים, 10 דקות ו-30 שניות)

יבואנית אדידס וריבוק זכתה במכרז לנהל  את חנות הספורט בדיוטי פרי