שוק ההון    

משאבי טבע מחפשת את עצמה; עכשיו היא מהמרת על הביטקוין

משאבי טבע מחפשת את עצמה; עכשיו היא מהמרת על הביטקוין

משאבי טבע היא סוג של שלד בורסאי שהכסף שלו הולך ונעלם. היא פועלת בתחום משאבי הטבע/ חיפושי משאבים, ויש לה מרבץ ברזל שהוא הנכס העיקרי שלה במאזן – 7.5 מיליון דולר.

אבל רועי סבג מכוון לנכסים אחרים לגמרי. החברה מתכוונת לפעול בשוק המטבעות הוירטואליים – רק ההודעה על כך תרמה 35% למניית החברה ששוויה קפץ ל-20 מיליון שקל. מדובר על הגדלת שווי של 5 מיליון שקל, פי כמה יותר מהסכום שהחברה מתכוונת להשקיע במיזם המטבעות הוירטואליים. אגב, מקרה דומה היה בדיפארם שהינה עכשיו שלד בורסאי לכל דבר. דיווחו שם על כניסה לפעילות הביטקוין והמניה קפצה, וכאשר החברה "ירדה" מהרעיון , מחיר המניה התממש.

משאבי טבע דיווחה שדירקטוריון החברה קיבל החלטה לבחון אפשרות לשינוי האסטרטגיה העסקית שלה וכניסה לתחום פעילות חדש – תחום הבלוקצ'יין ומטבעות מוצפנים ומבוזרים, ובכלל זה, "כריה" של מטבעות מבוזרים.

דירקטוריון החברה מתכוון לשנות את שמה של החברה ל- Holding Blockchain.


מדריך ביטקוין

מדריך בלוקצ'יין

מה יהיה מחיר הביטקוין עוד שנה?


"מובהר כי תחום הפעילות החדש הנבחן על ידי החברה, הינו תחום חדשני ומתפתח בארץ ובעולם, שטרם הוסדר רגולטורית באופן מלא וממצה.

"במקביל, החלה החברה לנהל משא ומתן עם מספר משקיעים חיצוניים, שאינם קשורים לבעל השליטה בחברה, לגיוס סך כולל של עד 7 מיליון שקל…

"עם השלמת ההתקשרויות וגיוס ההון כאמור תבחן החברה את האפשרות להנזיל את נכסיה והשקעותיה בנכסי משאבי הטבע המוחזקים על ידה לרבות בדרך של התקשרות עם בנק השקעות לצורך מכירתם לצדדים שלישיים, ביצוע מיזמים משותפים או דרכים אחרות, כפי שיתאפשר לה.

"דירקטוריון החברה עדין לא קיבל כל החלטה שהיא בנוגע לעסקאות ההשקעה הנבחנות, כמו גם לגבי בחינת האפשרות למכור את נכסי משאבי הטבע של החברה ואין כל ודאות כי עסקאות אלה או איזה מהן תצאנה אל הפועל. עם ההתקשרות בעסקאות ההשקעה תפרסם החברה דוח מיידי מפורט, בהתאם להוראות תקנות ניירות ערך (דוחות תקופתיים).