תוכן ממומן    

משכנתא למוגבלים – פתרון יצירתי

PEXELS

אם יש משהו שמשותף כמעט לכל הישראלים, הוא הרצון להרגיש יציבות כלכלית. אנחנו עובדים כל כך קשה לאורך שנים רבות ולכן טבעי שזו תהיה השאיפה שלנו. יחד עם זאת, הרבה פעמים אנחנו רואים שרבים מאתנו מבינים "יציבות כלכלית" כרכישת דירה אך לקנות דירה במדינה שלנו זו שאיפה לא פשוטה להגשמה. מחירי הנדל"ן כאן מאוד גבוהים, ואם נוסיף לכך את העובדה שחלק מאתנו גם עשו טעויות כלכליות פה ושם, הרי שהעניין מסתבך. לכאורה, כל אדם שעובד ויש לו הכנסות יוכל לפנות אל הבנק, לבקש משכנתא וכך להגיע למעמד של רכישת דירה. זה נכון שהרבה פעמים זו לא בדיוק תהיה דירת החלומות של אותו אדם, אך הוא לפחות יוכל להתחיל ממשהו. לעומת זאת, מה עושים כאשר מדובר על לקוח מוגבל? או על לקוח שנחשב למסורב משכנתא? אם זה המצב שלכם וכבר הייתם בטוחים שלא תהיה לכם לעולם דירה, כדאי שתדעו: קיימת אופציה של משכנתא למוגבלים, ובהחלט יכול להיות שגם במקרה שלכם זו תהיה בחירה נכונה.

 

מי נחשב מבחינת הבנק לקוח שלא יקבל משכנתא?

זה לא משנה באיזה בנק אתם לקוחות, כי אנחנו רואים שבנושא של לקוחות מוגבלים ומסורבים ההתנהלות של רוב הבנקים יחסית דומה: התעלמות גורפת. כלומר, אם אתם נחשבים ללקוחות מוגבלים כי לפחות עשרה צ'קים שלכם חזרו בגלל חוסר כיסוי, הרי שהבנק כמעט אף פעם לא יסכים לעבוד מולכם, כך אנחנו למדים מפיו של ערן פרץ, מקים חברת "פרץ פיננסים". מצד שני, היום אנחנו גם יודעים לומר שזו לא גזירת גורל, שכן קיימת האפשרות של משכנתא למוגבלים. כאשר מדברים על משכנתא למוגבלים למעשה מדברים על משכנתא שמיועדת למי שהבנק מסרב, בגלל התנהלות כלכלית לקויה, לתת לו משכנתא, ומדובר על משכנתא שתינתן על ידי גורמים חוץ בנקאיים. יחד עם זאת, אנחנו רואים שלא פעם חברת פרץ פיננסים, שבראשה עומד ערן פרץ, תמליץ ללקוח פשוט להמתין תקופה מסוימת. אחרי תקופה מסוימת הבנק יכול להחליט שהוא מסיר את ההגבלה על הלקוח, מה שכן יאפשר לאותו לקוח לחזור ולבקש משכנתא מהבנק בתנאים נוחים יחסית. מה שבטוח זה שכל מקרה חייב להיבדק לגופו, כי לא תמיד משכנתא למוגבלים תתאים לכל אחד ולא תמיד היא תהווה פתרון שצריך להרגיש מאוימים ממנו. מדובר על פתרון יצירתי שלמעשה יאפשר למוגבלים ולמסורבים לקנות דירה כבר בקרוב, כך שיש טעם לבדוק זאת לעומק.

 

ייעוץ משכנתאות כדאי לקבל מהטובים ביותר בתחום

אתם לקוחות מוגבלים בבנק? אתם על סף ייאוש ולא יודעים אל מי לפנות? ערן פרץ מחכה לכם. ערן פרץ הוא מנכ"ל ומייסד משרד "פרץ פיננסים" ואחרי אינספור לקוחות שהוא נתן להם שירות מוביל, ברור לחלוטין שהוא יוכל לעזור גם לכם. הוא מביא איתו ידע רב ביותר שהוא צבר לאורך שנים ארוכות של עבודה, כך שברור מדוע אם תפנו אליו, גם לכם, כמו לכל לקוח אחר, הוא יוכל לעזור. כל העובדים שמועסקים במשרד מגיעים עם ניסיון עשיר ביותר ולכן אין ספק שאחרי ייעוץ מקצועי שכזה תוכלו להחליט האם גם עבורכם משכנתא למוגבלים היא הפתרון הנכון.