חדשות    

משלחת ראשונה של אנשי עסקים מישראל, בראשות מנכ"ל הפועלים, התקבלה באהדה בדובאי

מעודכן ל-09/2020

המשלחת כוללת אנשי עסקים מובילים מכל התחומים. את פני המשלחת קיבל השייח גמאל אל חי, סגן יו״ר רשות התעופה של דובאי ואחד מאנשי העסקים המובילים במדינה

המשלחת הראשונה של אנשי עסקים ופיננסים מישראל הגיעה השבוע לדובאי, בטיסה ישירה מישראל. בראש המשלחת עומד מנכ”ל בנק הפועלים, דב קוטלר, והיא כוללת אנשי עסקים מובילים מכל התחומים. זו המשלחת הישראלית הראשונה של בנקאים ואנשי עסקים היוצאת לאיחוד האמירויות בעקבות ההסכם שנחתם בין הממשלות.

את פני המשלחת קידם בנמל התעופה של דובאי, השייח ג’מאל אל חי, סגן יו״ר רשות התעופה של דובאי. אל חי הוא אחד מאנשי העסקים המובילים במדינה בתחומי תיירות, חקלאות, פיננסים ועוד והוא היה האיש שפיתח בשלושים וחמש השנים האחרונות את תחום התעופה של המדינה והיה חבר בפרלמנט של המדינה.

הביקור המיוחד תואם באמצעות חברת  פלייאיסט הישראלית Fly East, המייצגת בארץ את חברת התיירות מדובאי Dnata.  יריב פישר, יו״ר החברה שהצטרף לסיור, אמר בהתרגשות: “אני מאושר שבזמן כל כך קצר הצלחנו להרים פרויקט כל כך מורכב ומעל הכל מרגש, שיקדם רבות את התיירות בישראל".

חברי המשלחת מבקרים בדובאי ובאבו דאבי, שם נקבעו להם פגישות עם ראשי המערכת הבנקאית והפיננסית ועם גורמים כלכליים בכירים.

דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, אמר: "בנק הפועלים מעניק חשיבות רבה לכינון יחסים כלכליים צמודים עם הבנקים המובילים באיחוד האמירויות. ההחלטה לצאת לאיחוד בראש משלחת של אנשי עסקים ישראליים נעשית על רקע הפוטנציאל העסקי הנרחב והרצון של שני הצדדים לכונן באופן מיידי קשרים כלכליים. ההתפתחויות המדיניות האחרונות מהוות הזדמנות ייחודית לכינון יחסים ושיתופי פעולה כלכליים בין המדינות ובין המערכות הפיננסיות שלהן, אשר יניבו צמיחה כלכלית לשני הצדדים".

המלון בדובאי לא יישאר המלון הגבוה בעולם – הזוכה: מלון אחר בדובאי

השמים הם הגבול: חנויות הדיוטי פרי הטובות בעולם