תיירות    

המלון בדובאי לא יישאר המלון הגבוה בעולם – הזוכה: מלון אחר בדובאי

מעודכן ל-01/2020

רק לפני כשנה השלימו בדובאי את בית המלון הגבוה בעולם, מלון Gevora  – עם 75 קומות וגובה של 356 מטר (1,168 רגל). המלון אמנם אינו המגדל הגבוה ביותר בעולם, זהו בורג' חליפה, גורד השחקים שנמצא גם כן בדובאי, אך גם המלון הגבוה בעולם זה הישג מכובד. אלא שעכשיו יש טוען חדש לכתר.

מי שיעקוף אותו  תוך שנים אחדות הוא גורד שחקים חדש, מלון מוקף זכוכית, שממוקם במרחק נסיעה קצר, באזור המרינה של דובאי – מגדל סייל.

הסייל צפוי להיות בן  82 קומות ולהתנשא לגובה של 360.4 מטר. לפי התוכנית שפרסמה החברה היזמית, The First Group, המלון יציע לאורחיו 1,209 סוויטות יוקרה, לצד אזורים משותפים, תוך שאיפה לניצול מיטבי של השטח.

החברה האדריכלית האחראית על התוכנית היא קבוצת NORR, מהמוכרות בעולם בפרויקטים ענקיים בסדר גודל כזה (התוכנית עצמה זכתה בשלושה פרסים בתערוכה שנערכה בדצמבר).

עוד צפויים במלון קומת תצפית מיוחדת עם  מבט פנורמי על העיר, בריכה בקומה גבוהה עם תצפית דומה, וכן מסעדות  בקומות שונות במגדל.

עבודות ההקמה הראשוניות כבר החלו ב-2016 ומועד הסיום הצפוי לפי לוח הזמנים הקיים הוא בין סוף 2022 לתחילת 2023. באותו אזור שבו יוקם מגדל הסייל כבר עומדים כמה וכמה מגדלי ענק, בהם ה- Cayan(306 מטר) וה- Marina 101(שאינו מלון, גובה של 425 מטר).

המלון שנושא עתה בבכורה, גבורה, מיועד בעיקר לאנשי עסקים,  מציע לא פחות מתשע מסעדות (יפנית, תאית, מסעדת בשרים ועוד), ארבעה ברים, מהם אחד בקומת הפנטהאוז, ספא, בריכת שחייה, מועדון כושר וחדרי ישיבות רבים. מיקומו, באזור העסקים של דובאי, איחוד האמירויות, מבטיח אפשרויות שופינג מרובות, שכן כאן נמצא מרכז הקניות הגדול בעולם. המלונות הקודמים שנשאו בכתר "אבארג' קודאי" בסעודיה ולפניו first world hotel ממלזיה.

נמאס לכם מבטן-גב? קבלו את טיולי האקסטרים הכי שווים

מחקר חדש קובע: בתל אביב פי שבעה דירות אייר בי אן בי מבניו יורק

שדה התעופה רמון – כמה יעלו הטיסות לאילת? האם השדה ישמש לטיסות בינלאומיות? וכל מה שצריך לדעת על שדה התעופה רמון