נאבקים על קיומם: ארנקי עמנואל קוראת לחרם על Apple Pay
חדשות    

נאבקים על קיומם: ארנקי עמנואל קוראת לחרם על Apple Pay

דן גוטליזר, סמנכ"ל שיווק גלובלי ארנקי עמנואל – צילום: יח"צ

מעודכן ל-06/2021

 

רשת הארנקים מודיעה כי לא תקבל תשלום באמצעות Apple Pay: "הארנקים הדיגיטליים מהווים איום על הענף"

רשת ארנקי עמנואל מודיעה היום כי תפסיק לקבל תשלום באמצעות Apple Pay בכל חנויות הרשת. "ענף הארנקים הקלאסיים ספג פגיעה בעקבות כניסת Apple Pay לישראל" – הם מסבירים.

בעקבות פריחת הארנקים הדיגיטליים ובמיוחד כניסת Apple Pay לישראל, החלו להישמע גם התנגדויות למהלך. אחת המתנגדות הבולטות היא רשת ארנקי עמנואל, המותג הישראלי המזוהה ביותר בתחום הארנקים, שמודיעה כי הרשת תפסיק לקבל תשלום באמצעות Apple Pay ויתר הארנקים הדיגיטליים באופן מיידי.

"ארנק דיגיטלי מספק חוויית משתמש נחותה לעומת ארנק עור בעבודת יד", נמסר מרשת הארנקים הידועה. "ארנקים קלאסיים מלווים את המין האנושי זה מאות שנים, ומשמשים אמצעי פרקטי לשמירה על אמצעי תשלום ובמקביל אקססורי אופנתי. ארנק הוא מסוג הפריטים שאדם מחזיק רק אחד, כמו טלפון או מכונית, כך שהוא חלק מהסגנון הייחודי ומהמיתוג האישי שלו. שום גימיק טכנולוגי, אפילו לא כזה שמקודם על ידי חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, לא יצליח להפחית את הפופולריות של ארנק פיזי".

דן גוטליזר סמנכ"ל השיווק הגלובלי של ארנקי עמנואל, הוסיף: "אנו קוראים ליצרני ארנקים מובילים מרחבי העולם להצטרף ליוזמה ולסרב לקבל תשלום באמצעות Apple Pay, שחקן חדש המתיימר לנגוס נתח שוק בתעשייה בת מאות שנים המבוססת על חומרי גלם איכותיים, תפירה עילית, ידע ומסורת".

בנק הפועלים משיק את הארנק הדיגיטלי של bit ואת כרטיס האשראי bitcard