חדשות    

נגה ניהול מערכת החשמל תממן פרויקט לסטארטאפ בתחום האנרגיה

יורם כהן, מנכ"ל נגה – ניהול מערכת החשמל – צילום: MARIA TROYANKER

מעודכן ל-06/2021

במסגרת קול קורא שפרסמה, חברת נגה מזמינה יזמים וגופי מחקר להגיש בקשה למימון עבודות בנושאים הקשורים לתחומי פעילותה, בהיקף של עד חצי מיליון שקלים

נגה – ניהול מערכת החשמל מפרסמת קול קורא, שבמסגרתו ניתן להגיש בקשה למימון עבודות מחקר בהיקף של עד כחצי מיליון שקלים לכל זוכה, בנושאים של תכנון וניהול מערכת החשמל; אגירת אנרגיה; סביבה וקיימות וכל נושא אחר הקשור לתחומי פעילות החברה.

חברת נגה – ניהול רשת החשמל, לשעבר חברת ניהול המערכת, האמונה על תכנון, פיתוח וניהול משק החשמל בישראל, יצאה בקול קורא לקבלת הצעות מחקר בתחומי ניהול, תכנון ופיתוח מערכת החשמל בישראל. במסגרת היוזמה החדשנית יוענקו עד כחצי מיליון ₪ לכל הצעת מחקר שתיבחר, מבין שלל תחומי הפעילות של חברת נגה. בין תחומי המחקר השונים שבהם מתעניינת החברה ניתן למצוא את תכנון וניהול מערכת החשמל; אגירת אנרגיה; סביבה וקיימות; אנרגיות מתחדשות; רשת חכמה וכל נושא אחר הקשור לתחומי הפעילות של החברה עפ"י רישיונה. את הבקשות יש להגיש עד לתאריך 10.7.21.

יורם כהן, מנכ"ל נגה – ניהול מערכת החשמל: "המטרה שלנו היא לעודד יזמים וגופי מחקר שונים לסייע בקידום התכנון והפיתוח של משק החשמל העתידי של ישראל, תוך שימוש במתודולוגיות חדשות וכלים חדשניים מהמתקדמים בעולם. אנו רואים את עצמנו לא רק כגוף האחראי על הניהול השוטף של משק החשמל, אלא גם כגוף אחראי על מחקר ופיתוח בתחומי תכנון ופיתוח משק החשמל. השינויים הצפויים במשק החשמל מחייבים אותנו להכיר וללמוד את תחומי המחקר הרלוונטיים ולהיערך מתודולוגית וטכנולוגית למימוש היעדים המאתגרים של משק החשמל העתידי".