חדשות    

צים ועליבאבא מרחיבות את שיתוף הפעולה

מעודכן ל-06/2021

החברות חתמו על הסכם עד שנת 2023 – המאפשר ללקוחות העולמיים של Alibaba.com  לרכוש שירותי הובלה ימית ולוגיסטית מצים על פלטפורמת המסחר האלקטרוני

צים שירותי ספנות משולבים, חברת ספנות והובלה ימית גלובלית, ו-Alibaba.com, פלטפורמת המסחר האלקטרוני B2B המובילה בעולם ויחידה עסקית של קבוצת עליבאבא, הודיעו היום כי יאריכו את הסכם שיתוף הפעולה ביניהם עד סוף שנת 2023.

ההסכם המאפשר למוכרים בפלטפורמה של Alibaba.com להזמין ולרכוש הובלה ימית מצים ושירותים לוגיסטיים מ-ZIM Logistics China, חברה-בת בבעלותה המלאה של צים, הורחב כעת ויכלול גם את הקונים על פלטפורמת Alibaba.com. שיתוף הפעולה מסייע ל-Alibaba.com להציע ללקוחותיה חלופה כדאית בהשוואה להובלה אווירית, עם ממשק נוח לשימוש הזמין ישירות על פלטפורמת Alibaba.com. מערך הקווים הנרחב של צים, ובעיקר שירותי האקספרס הייעודיים עבור מטעני הסחר המקוון שצים השיקה לאחרונה, מספקים ללקוחות Alibaba.com שירותי הובלה מהירים, אמינים ואיכותיים, כמו גם תמיכה במוצרים ואופטימיזציה של המערכת. שיתוף הפעולה המוצלח שהחל בשנת 2020, והגידול המשמעותי של מסחר מקוון והביקוש להובלה ימית בשנה האחרונה, הובילו את הצדדים להעמיק את שיתוף הפעולה ביניהם.

אלי גליקמן, נשיא ומנכ"ל צים, ציין: "ההסכם הראשוני עם  Alibaba.comהוכיח את עצמו מאז השקתו כשותפות מוצלחת ביותר ומועילה הדדית. אנו ממשיכים למצב את צים כמובילה במתן שירותים יעודיים לסחר המקוון תוך יצירת יתרונות משמעותיים ללקוחות. זהו חלק מהחזון האסטרטגי החדשני שלנו, ואנו גאים מאוד להרחיב את השותפות הזו עם Alibaba.com, בכדי לשפר את חוויית הלקוח ולהמשיך למנף את מגמת הצמיחה בתחום הסחר המקוון. "

Kuo Zhang, מנכ"לAlibaba.com , מסר: אנו שמחים להמשיך בשיתוף הפעולה שלנו עם צים, כדי לשפר את שרשרת הערך שלנו, שנועדה להעניק את השירותים הטובים ביותר ללקוחות גלובליים במהירות. בשלב הבא של שיתוף הפעולה נוכל להציע לרוכשים העולמיים על גבי הפלטפורמה אפשרויות נוספות לנהל ולייעל את שרשרת האספקה ​​שלהם, ולשגשג ולהצליח לנוכח ההזדמנויות הגדולות שמאפשר הסחר המקוון B2B  העולמי. "

החבילה תגיע בזמן? עלי אקספרס שכרה 700 טיסות להובלה מהירה של הזמנות לרחבי העולם