נקסטקום תבצע פרוייקט בהיקף של 100 מיליון שקל עבור משרד הביטחון
שוק ההון    

נקסטקום תבצע פרוייקט בהיקף של 100 מיליון שקל עבור משרד הביטחון

נקסטקום, שמניותיה נסחרות בבורסה בתל אביב, מודיעה כי  חתמה עם חברת טי אס גי', חברה מוחזקת (50%) של התעשייה האווירית לישראל בע"מ, על הסכם לביצוע עבודות תשתית תקשורת פסיבית בהיקף מוערך כולל של כ-100 מיליון שקל. הזכייה הינה לביצוע של חלק מפרויקט להקמה והעברה של מערכות תפעול ותחזוקה של מרכזי נתונים של משרד הביטחון. במסגרת הפרויקט הטכנולוגי, יתבצע איחוד של עשרות מרכזי מחשוב הפזורים בבסיסי צה"ל ויוקמו במקומם מרכזי מחשוב מתקדמים.

ביצוע הפרוייקט צפוי להמשך כ-6 שנים.במידה ומשרד הביטחון יאריך את ההתקשרות שלו עם התעשייה האווירית, יוארך הפרוייקט בעד 7 שנים נוספות.

גיא ישראלי מנכ"ל נקסטקום אמר: "אנו גאים מאוד על חתימת הסכם חשוב זה ועל האמון הרב שניתן בקבוצת נקסטקום כקבלן מבצע בפרויקט  הגדול והמורכב הנ"ל. אנו גאים לקחת חלק בפרויקט בעל חשיבות לאומית אשר מציב את צה"ל בחזית הטכנולוגיה עם תשתיות תקשוב מהמתקדמות בעולם".

קבוצת "נקסטקום" עוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של פרויקטים בתחומי תקשורת, מולטימדיה, אנרגיה וגז טבעי. קבוצת "נקסטקום" מאגדת במסגרתה מספר חברות בנות, המתמחות במגוון הפעילויות הנדרשות להקמת תשתיות ורשתות תקשורת מתקדמות. על לקוחות החברה נמנים מפעילי תקשורת בישראל, המגזר הביטחוני, המגזר המוסדי והמגזר העסקי. קבוצת "נקסטקום" מונה כ- 350 עובדים, ו- 15 סניפים בפריסה ארצית.

מניית טסקום שנסחרת בבורסה משקפת לחברה שווי שוק של כ-82 מיליון שקל. בשנה האחרונה זינק שוויה של המנייה במעל ל-50% ובכ-200% ב-5 השנים האחרונות.