שוק ההון    

נתנאל גרופ – הערכת שווי של 111 מיליון שקל למבנה שהושכר לאלביט; גבוהה ב-16 מיליון מהערכה קודמת

נתנאל גרופ מדווחת על עלייה של כ-16 מיליון שקל בהערכת השווי של הזכויות שלה בבניין בפארק תמר – פארק המדע ברחובות.

על פי הערכת השווי החדשה, שווי זכויות החברה בפארק תמר בשלב של גמר עבודות התאמה, לפני אכלוס, הינו כ-111 מיליון שקל, כאשר יתרת העלויות להשלמת עבודות התאמה למועד ההערכה, מסתכמות לכ-5 מיליון שקל.

בהערכה הקודמת שווי זכויות החברה בפארק תמר, ליום 30 ביוני 2018 הסתכם בכ-94.5 מיליון שקל.

המנייה של נתנאל גרופ עולה כעת במסחר בבורסה בכ-1.5% ונסחרת בשער של כ-4.9 שקל למניה ושווי שוק של כ-140 מיליון שקל.

מנתנאל נמסר כי הגידול בשווי זכויות החברה בפארק תמר במהלך הרבעון השלישי לשנת 2018 ,נבע מהשקעות נוספות ומהשכרת מרבית השטחים בפארק תמר לאלביט מערכות ברמת גמר .

מנתנאל גרופ נמסר כי היא בוחנת אפשרות להנפקת אגרות חוב מסדרה חדשה, אשר תהיינה מובטחות בבטוחות הכוללות, בין היתר, שעבוד זכויות החברה בפארק תמר.

הנכס המדובר הוא בנין משרדים הנמצא היום בשלב גמר בניה בפינת הרחובות מנחם קראוס ומנחם פקריס בפארק תעשיות עתירות ידע (פארק ת.מ.ר.) ברחובות. הבניין כולל חניון תת קרקעי, קומת מסחר ושמונה קומות משרדים בשטח כולל של כ –6,800 מ"ר כולל מרפסות. למעט קומת המסחר כל יתרת השטחים בבניין בבעלות החברה. החברה התקשרה עם חברת אלביט מערכות להשכרת החניון והבניין בגמר מלא לחמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות בתמורה לדמי שכירות שנתיים של כ-2.7 מיליון שקל. על פי ההסכם בתקופת האופציה תשולם תוספת של 5% דמי שכירות הצמודים למדד המחירים לצרכן.

נתנאל גרופ מעורבת כיום בהקמה ובתכנון של פרויקטים בהיקף של למעלה מ-1,500 יחידות דיור בישראל ובנוסף שטחי מסחר ובנייני משרדים. מהחברה נמסר כי היא מעריכה כי היא צפויה לרשום בארבע השנים הקרובות בגין פרויקטים אלה הכנסות של כ-1.3 מיליארד שקל  ורווח גולמי של כ-350 מיליון שקל (לא כולל התחדשות עירונית). בשנה האחרונה השלימה החברה את ההקמה והתחילה להפעיל את הנכסים המניבים בחולון וברחובות שצפויים להניב לה כ-18 מיליון שקל דמי שכירות שנתיים.

ההון העצמי של נתנאל ליום 30 ביוני 2018 הסתכם בכ- 214 מיליון שקל אשר היוו כ-30% מהמאזן שלה.