שוק ההון    

סאפיינס – עסקה שלישית בארה"ב השנה; PPM בחרה בפלטפורמה שלה לניהול הביטוח האלמנטארי בענן

רוני על-דור מנכל סאפיינס צילום יוסי אלוני

חברת הביטוח האמריקאית PPM, הפועלת בתחום הסיכונים הרפואיים, בחרה בפלטפורמה של סאפיינס לניהול הביטוח האלמנטארי בצפון אמריקה, כפלטפורמה החדשה לביטוח אחריות מקצועית של החברה.

ברבעון השני עקפה סאפיינס המספקת תוכנות לשוק הביטוח את התחזיות והעלתה את התחזית השנתית. החברה, מקבוצת פורמולה, רשמה הכנסות של 72.2 מיליון דולר ברבעון השני. ההכנסות במחצית הגיעו ל-143 מיליון דולר, עלייה של 14%. סאפיינס עברה מהפסד לרווח נקי, עם 2 מיליון דולר ו-4.9 מיליון דולר ברבעון ובמחצית כולה.

עם פרסום הדו"ח לרבעון השני סאפיינס גם עדכנה את התחזית של לשנת 2018 להכנסות של 285-295 מיליון דולר בשנה כולה –  עלייה של 5 מיליון דולר ביחס לתחזית הקודמת ועלייה של כ-7% לעומת שנת 2017.

חברת PPM מקווה להגדיל את פעילותה, ולמנף את ערוצי ההפצה של סוכניה ולבחון מוצרים חדשים באמצעות הפלטפורמה של סאפיינס אשר תחליף את המערכת הקיימת. מסאפיינס נמסר כי PPM ביקשה לרכוש מערכת המבוססת על ענן, שיכולה לתמוך בפוליסות הקיימות של החברה ותהליך הנפקת הצעות מחיר, לצד עמידה בדרישות הייחודיות של החברה בתביעות רשלנות רפואיות. בסאפיינס מסבירים כי PPM בחרה בסופו של דבר בפלטפורמה של סאפיינס הודות ליכולתה לתמוך בניהול הפוליסות, בהנפקת הצעות מחיר, ניהול תביעות, דיווח ודרישות המודיעין העסקי.  

בהתייחסה לבחירה בסאפיינס, אמרה דיאנה אולסון, סמנכ"ל כספים בחברת PPM, כי "הפתרון של סאפיינס היה אטרקטיבי בשל זמינותו בענן בשילוב הפונקציונאליות הרחבה והגמישות, התומכות בדרישות הכיסוי התובעניות שלנו. היכולת להשתמש בכלי התצורה של המערכת כך שתתאים לתהליכים שלנו הייתה חשובה לנו במיוחד".

ווייד וילארד, מנהל התפעול של PPM, הוסיף "בחרנו בסאפיינס משום שהרגשנו שהפלטפורמה הגמישה, החדשנית אשר מספקת פתרון מקצה לקצה, תוכל לענות הן על הצרכים הנוכחיים והן לתמוך ולסייע ביוזמות הצמיחה העתידיות שלנו".  

"ביטוח רשלנות רפואית הינו ייחודי בהשוואה לכיסויים רבים של אחריות מקצועית, והבחירה של חברת PPM בפלטפורמת הביטוח האלמנטארי שלנו מציגה את הגמישות והתצורה של המערכת, כך שיתאימו למגוון רחב של מוצרי ביטוח", אמר ג'ון פטיט, ראש מחלקת ביטוח עסקי של סאפיינס בצפון אמריקה. "בדומה לחברת PPM, המבטחים של היום רוצים מערכות כמו שלנו אשר יכולות להסתגל לצרכים ולתהליכים של החברה, במקום לדרוש מהחברה להשתנות כדי להתאים למגבלות המערכת".

"הבחירה של חברת PPM היא ניצחון נוסף עבורנו בצפון אמריקה, שיסייע לנו להעמיק את דריסת הרגל באזור ולחזק את מעמדנו בשוק האמריקאי", אמר רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס. "לקבל את ההכרה כספק פתרונות מוכח בתחום הרשלנות הרפואית, פותח עבורנו עולם של הזדמנויות חדשות".

סרגון עוקפת את תחזיות האנליסטים; מכירות של 86 מיליון; המניה עולה ב-9% בטרום פתיחה ל-3.77$