קניות באינטרנט    

סוף סוף זה קורה: אפשר להזמין מפריימארק לישראל

pixabay
מעודכן ל-10/2019

בשורה טובה לחובבי הקניות באינטרנט – מסתבר שמעכשיו תוכלו להפוך לבעלים הנרגשים של פריטים נבחרים מבית הרשת האירופית, גם בלי לקנות כרטיס טיסה ■ את התודות תפנו לאמזון

אהבתם אותה? חיכיתן לה? ביקרתם אותה בכל טיול לאירופה? מעכשיו הרשת הבריטית הזולה פריימארק מתחילה במכירות אונליין ושילוחים גם לישראל, ומי שאחראית למהלך הזה היא לא אחרת מאשר אמזון, ענקית הסחר הבינלאומית.

הקנייה מתאפשרת דרך האתר הבריטי של אמזון, והמחירים זהים למחירי רשת פריימארק. השיטוט בין הפריטים אמנם הרבה פחות מענג, וגם לא תיהנו מחוויית השיטוט באתר של פריימארק אלא במערכת הגנרית של אמזון, ומצד שני אין תורים ובסוף הרכישה תהיו הבעלים הרשמיים של הפריטים הנחשקים שבחרתם, אז מה אכפת לכם…

איך זה עובד ומה תמצאו שם?

כל אפשרויות השילוח הרגילות של אמאזון קיימות וזמינות כאן, אבל לא כל הפריטים כבר קיימים באתר – וכדאי כמובן לזכור שאנחנו רק בתחילת הדרך. בינתיים תוכלו למצוא בו המון פיג׳מות ונעלי בית, פריטים ממותגים, למשל עם כוכבי משחקי הכס, דיסני, חברים והארי פוטר, קישוטים לחג המולד ולא מעט פריטים שווים לחורף – שאפילו שכרגע זה עדיין לא מרגיש ככה, הוא כבר ממש קרוב.

מי שהתברך במידה לא מבוטלת של סבלנות יוכל לקנות גם פריטי בייסיק במחירים נוחים, וגם מעילים, סוודרים ועוד, אבל צריך לקחת את הזמן ולחפש בנחת.

כרגע לא נראה שהחידוש הזה עומד לשנות יותר מדי, ושחובבי חוויית פריימארק יוותרו על הגעה פיזית לממלכת השפע של החברה, שרק לאחרונה פתחה חנות ענק בברמינגהם שמתפרשת על קניון שלם – אבל מי שרוצה להרגיש קצת חו"ל, ממש מהספה בבית, מוזמן לדלג לאמאזון הבריטי, להקליד "PRIMARK", ולהתחיל להעמיס.

השילוח המקומי של אמזון כבר החל, איך עושים את זה ומי המוכרים

שת"פ במקום איום: קסטרו בוחנת פעילות דרך אמזון