קניות באינטרנט    

סטרימינג בישראל- איזה שירות הכי זול ומה הם מציעים?

תמונה:PIXABAY
מעודכן ל-12/2019

פעם נטפליקס הייתה לבדה בשוק, ולצידה הולו עם הרבה פחות תכנים ואמזון פריים, שהיו לה מטרות אחרות משל נטפליקס, בעיקר למכור את מוצריה האחרים. השנה נוספו גם דיסני פלוס, אפל טי, גרסת הסטרימינג של יוטיוב ועוד ועוד, בהם גם ערוצי טלוויזיה כמו NBC ו-HBO.איזה שירות זמין בישראל? מה הם מציעים ואיזה שירות הכי זול? נתחיל מהזול ליקר.

קוויבי

קוויבי זה שירות סטרימינג המציע סרטונים קצרים בני שבע דקות. ההשקה שלו מתוכננת לאפריל 2020, בצפון אמריקה ובינתיים לא ברור אם ומתי ייכנס לישראל.

המיזם מיועד בעיקר לסלולר. תכנים: המון סלבס. טייירה בנקס עם סדרת דוקו על דימוי גוף חיובי, ג'סטין ביבר עם ריאליטי מוזיקלי בהובלתו, סטיבן שפילברג עם סדרת מתח\אימה מקורית, פרויקט זומבים של גיירמו דל טור ועוד.

ולא רק הסרטים קצרים, גם המחיר נמוך.

מחיר:4.99  דולר לגרסה  עם פרסומות, 7.99 דולר לגרסת הפרימיום הנקייה מפרסומות.

אפל טי וי

אפל מריצה את שירות הסטרימינג שלה בכל מכשיריה, אייפון, מק, אייפד ומכשירי הסטרימינג של אפל, וכן דרך האתר הייעודי של אפל. בהמשך אמרה שתפעל גם במכשירים שלא מתוצרתה. בינתיים התוכן דל אך הוא צפוי לגדול.

הסדרות מעטות אך כמעט כולן סדרות מקור כמו ד'ה מורנינג שואו בכיכוב ג'ניפר אניסטון. סדרות אחרות see ודיקינסון.

מחיר: 4.99 דולר או 17.9 שקל, שבוע ראשון חינם, שנה חינם לרוכשי אפל טי וי, עד חמישה בני משפחה

הולו

הולו היא משירותי הסטרימינג הוותיקים אבל לא מצליחה לנגוס בוותיקות האחרות,אמזון פריים ובעיקר נטפליקס. הולו בעיקר מציעה תכנים של הרשתותNBC ופוקס, אבל לא רק.

האתר מכיל גם תכנים של רשתות אחרות, כגון קומדי סנטרל, PBS, USA Network, Bravo, Fuel TV, FX, SPEED Channel, Sci Fi Channel, Style Network, Sundance Channel, E!, G4, Versus, Noggin TV, Nick Jr., PBS Kids Sprout, Disney Channel ו-Oxygen.

בין התוכניות:  הדיילי שואו, הקולבר ריפורט, בטלסטאר גלקטיקה, משפחת סימפסון, נארוטו, עצמות, האוס, משפחה בהפרעה, נמלטים, איש משפחה, המשרד, סאטרדיי נייט לייב, אבא אמריקאי ופילדלפיה זורחת.

האתר זמין בישראל.

מחיר: 5.99 דולר עם פרסומות, 11.99 דולר ללא פרסומות. חודש ראשון חינם

אמזון פריים

אמזון פריים לא נכנסה לשוק הזה בשביל הכסף, אבל היא בהחלט המתחרה העיקרית בינתיים של נטפליקס, גם מבחינת הוותק. אמזון פריים לא מציעה רק סטרימינג לסרטים ולסדרות אלא גם למוזיקה, מנוי לאיבוקס  ועוד.

השירות זמין בישראל ואפשר לראות אותו דרך פרטנר או סלקום.

תכנים: מסע בין כוכבים, טרנספרנט, גב' מייזל ועוד

מחיר: 5.99 דולר לחודש, 2.99 בחצי השנה הראשונה

דיסני פלוס

השירות החדש מענקית האנימציה, סרטי הילדים והבעלים של מארוול ופיקסאר. בדיסני בניגוד לנטפליקס מעלים את התוכן מדי שבוע ולא בצפיית בינג'. הממשק פשוט למדי וכולל סרטי פיקסאר, מרוול, דמויות דיסני הקלאסיות ועוד. בחודשים הקרובים יהיה זמין בישראל.

מחיר: 6.99 דולר או 12.99 דולר לחבילה הכוללת את הולו וערוץ הספורט ESPN

יוטיוב פרימיום

יוטיוב פרימיום הפכה השנה זמינה לישראל ובה בעיקר תוכני יוטיוב, עם היתרון הגדול ביותר לאתר הוותיק: בלי פרסומות. גוגל הוסיפה פיצ'ר חיפוש חכם שמאפשר למצוא שירים או סרטונים גם אם לא זוכרים את שם הקטע במלואו. אפשר גם להקליד את המילה בעברית למשל ולא בתכתיב המדויק כדי לקבל תשובה. בדומה לספוטיפיי ולנטפליקס התפריט מותאם אישית. גרסת הפרימיום מאפשרת גם להריץ את הסרטון ברקע, אבל תוכני מקור אין .

מחיר: 23.90 שקל לאנדרואיד ו-31.90 שקל לאייפון

נטפליקס

מה עוד יש להגיד על נטפליקס, חברת הסטרימינג הוותיקה והיקרה מבין כולן כדי שתוכל להמשיך לפעול ולהצדיק את עצמה לבעלי המניות? ספריית התכנים שלה עדיין הכי עשירה, עם שילוב של תוכניות מקור עם תוכניות כמו סיינפלד שזה עתה קנתה, ועם תוכניות דגל כמו הכתר, דברים מוזרים ומראה שחורה. השירות כמובן זמין בישראל.

מחיר:

חבילה בסיסית ב-32.90 שקלים לחודש או 11 דולר

חבילה סטנדרטית בכ-46.90 שקלים לחודש

חבילת פרימיום בכ-60.90 שקלים לחודש

חודש ראשון חינם ללא התחייבות. זמין בכל רשתות הטלוויזיה בישראל.

PLEX – עוד שחקנית בסטרימינג, הפעם בישראל ובחינם