חדשות    

סיאול רובוטיקס: חבילת המוצרים של חברת ראיית התלת ממד הממוחשבת מגיעה לישראל

מעודכן ל-07/2021

החברה חתמה על הסכם הפצה עם הייפר-טק מערכות מתקדמות, ומרחיבה את זמינות פתרונות ה'חבר והפעל' שלה, המבוססים על בינה מלאכותית, כדי לעמוד בגידול בביקוש בארץ

סיאול רובוטיקס, חברת הראייה התלת-ממדית הממוחשבת המשתמשת בבינה מלאכותית ולימוד מכונה כדי להניע את הניידות העתידית, הכריזה היום על חתימת הסכם הפצה עם הייפר-טק מערכות מתקדמות, מרכז מקצועי לטכנולוגיות מעודכנות עבור פתרונות כגון מיקום, מיפוי, M2M, IoT, תקשורת אלחוטית, עיר חכמה ואבטחה ועוד – כדי לספק פתרונות מובילי תעשייה ברחבי ישראל.

שותפות זו תאפשר ללקוחותיה של הייפר-טק לרכוש ולפרוס מערכות מבוססות תלת-ממד המתייחסות למגוון אתגרים עסקיים על ידי שימוש ב-SENSRTM, תוכנת התפיסה התלת-ממדית האגנסוטית לחיישנים.

חברות בשוק הישראלי מנצלות את ההתקדמות והצמיחה של מערכות תפיסה תלת-ממדית, כדי ליצור מערכות יעילות ובטוחות יותר. באופן היסטורי הגישה למערכות אלו הייתה מוגבלת, בשל חוסר יעילות וחוסר המשאבים הזמינים לבניית פתרונות משולבים מלאים וחסכוניים. סיאול רובוטיקה פותרת את הבעיה הזו, כשהיא מציעה מגוון מוצרים שמתאימים ליישומים שונים – זיהוי נסיעה בנתיב שגוי, מעקב אחר אינטראקציות בין כלי רכב והולכי רגל, ועוד. בנוסף, סיאול רובוטיקס מציעה מערכות 'חבר והפעל' מוכללות שמשלבות תוכנת תפיסה תלת ממדית ומעבדי LiDAR לכדי מוצר שלם, כך שקל יותר מתמיד להתקין פתרונות המבוססים על חיישני תלת-ממד.

 

הייפר-טק תפעל ישירות מול לקוחות כדי לבנות ולפרוס פתרונות מבוססי חיישני תלת-ממד במגוון תעשיות, כולל ערים חכמות, קמעונאות ואבטחה. השותפים יוכלו להשתמש בפתרונות של סיאול רובוטיקה עבור מגוון יישומים, כולל ניטור תנועת לקוחות בתוך חנות, מעקב אחר תנועת כלי רכב והולכי רגל כדי להפוך את הדרכים ליעילות יותר, ויצירת מרחבים בטוחים במקומות כמו שדות תעופה.

שותפות זו היא חלק ממאמצי הרחבת ההפצה העולמית של סיאול רובוטיקס. בחודש שעבר הודיעה סיאול רובוטיקה על שותפות עם Dymaxion להפצת SENSR ו-Discovery בשוק הדרום אמריקאי, כמו גם על הסכמי הפצה שנחתמו לאחרונה עם  Level Five Suppliesבאירופה ו-Macnica באסיה.

האנבין לי, מנכ"ל סיאול רובוטיקס, אמר: "חבילת המוצרים שלנו מספקת לחברות פוטנציאל חסר תקדים לבנייה ופריסה של פתרונות תלת-ממד עבור מגוון יישומים וצרכים, החל מבטיחות ואבטחה מוגברים, דרך מכוניות הנעות באופן אוטונומי, ועד מחסנים. השותפות שלנו עם הייפר-טק תאיץ את האימוץ של טכנולוגיות LiDAR וחיישני תלת-ממד בישראל, ותקל מתמיד על שילוב הפתרונות אלה בפעילות".

מנחם שטרן, סגן נשיא לפתרונות M2M, IoT ותקשורת אלחוטית בהייפר-טק, מסר: "אין תחרות לאיכות המוצרים שסיאול רובוטיקה מביאה לשותפים שלנו. עם השימוש הגובר בחיישני תלת-ממד, הלקוחות שלנו דורשים תוכנת תפיסה תלת-ממדית מדויקת ואמינה. SENSR מעניק ללקוחותינו את האפשרות לבנות ולפרוס פתרונות מותאמים ולעמוד בדרישה הגוברת לטכנולוגיה כדי להתמודד עם אתגרים מתמשכים כמו בטיחות ובקרת תנועה".

השקעה חכמה: AnyVision מגייסת 235 מיליון דולר לפלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית