מובייל וגאדג'טים    

סמסונג S10 בגרסה מוזלת – קטן יותר, רזולוציה נמוכה יותר, אבל משתלם יותר

סמסונג מתכננת להשיק גרסה מוזלת ל-S10 – בכך היא מצטרפת לאפל ולסוני, שהשיקו אף הן מוצרי עילית בגרסה מוזלת. אבל האם זה מהלך משתלם?

סמסונג גלקסי מתכננת השקה של S10  בגרסה מוזלת. כך לפי אוון בלאס, כתב טכנולוגי בעבר והמדליף האמין ביותר בהווה.

הגרסה היא גרסה מוקטנת למכשיר הקיים. גודל המסך יהיה 5 אינצ', בדומה למכשירם הקודמים של סמסונג: S8  ו-S9. נוסף על המכשיר המוקטן ישווקו S10  בגודל  6.1   אינצ' ו-10  Sפלוס ב-6.4 אינצ'. על אף המעבד החזק כמו בגרסאות האחרות הסיבה למחיר הנמוך היא רזולוציה נמוכה יותר, שטח אחסון קטן יותר, פעולות זיכרון קטנות יותר ומספר חיישנים קטן יותר (שניים במקום שלושה)

בכך סמסונג מצטרפת לאפל ולסוני, שהשיקו שלוש מהדורות שונות במחירים שונים למכשיר עילית כמו וואן של אפל, סוני אף החלה בשיטה ומתמידה בה זה שנים. גם סמסונג, בדומה לאחרות, תשמור כאמור על מעבד חזק לגרסה מוזלת (אקסינוס 9820 או סנאפדרגון 855 ).

בשנים האחרונות שיאומי וגם ואן פלוס של אפל עוקפים את סמסונג ומכרסמים במכירות שלה. ייתכן שגרסה מוזלת מעין זו תשיב לה את הבכורה..

על אף כניסתה לתחרות ייתכן שהיא לא תצליח בשוק האייפונים, שלא עומד בציפיות שפיתחו עבורו השנה. אפל אף עצרה את המכירות של הגרסה המוזלת של  מכשירי  אקס.אר והעדיפה להתמקד באייפון 8. כניסתו של מכשיר חדש ומוזל של סמסונג עלולה לפגוע הן במכירות המכשיר החדש והן במכירות במכשירים הקיימים ואף בסדרת הבינים A. כדי שזה לא יקרה, סמוסנג תצטרך לפתוח בסדרת מהלכים שיווקיים שיבדילו בין הסדרות השונות והמכשירים השונים. מהלך זה לא פשוט בעקבות הוצאות שייוק גדולת של החברה. השקת הגרסה המוזלת של 10S  מצטרפת להשקת מכשיר נוסף של סמסונג,9F,  הטלפון ההיברידי בעל המסך המתקפל.