חדשות    

ספוטיפיי, מאחורייך: שירות המוזיקה יאנדקס בעברית ובזול

שירות המוזיקה המדבר בעיקר לקהל הרוסי מוצע עכשיו בגרסה עברית ובזול, בחצי מחיר מגרסת הפרימיום של ספוטיפיי. השירות נפתח לישראלים כבר לפני שנה, אבל הפעם יותאם לעברית.

החברה מינתה צוות של עורכים מוזיקליים ישראליים. בין היתר כולל הקטלוג העברי אלפי שירים וזמרים בהסכמים עם חברות מוזיקה בישראל בהן  Orchard, NMC, הד ארצי, Mobile1, קמע, Unicell ועוד. מדובר בשפה הראשונה שהאפליקציה פועלת בה שאינה רוסית, אנגלית או השייכת לאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר.

"ישראל נבחרה להיות המדינה הראשונה להשיק את האפליקציה בשפה המקומית מחוץ למדינות ברית המועצות לשעבר, זאת הודות למספר  גורמים בהם האהדה הרבה של הצרכן הישראלי החובב חדשנות, פתוח לטרנדים וחשוף למגמות גלובליות.  כל הגורמים הללו מאתגרים את המפתחים שלנו ואלגוריתמים על מנת ליצור חווית האזנה מעולה ואישית לכל משתמש בישראל. בנוסף, בישראל קהילה דוברת רוסית גדולה ביחס לאוכלוסייה", הסביר אנדרי גאוואק, מנכ"ל Yandex Music.

בחברה מציעים את החודש הראשון בחינם ולאחר מכן מינוי פרימיום יעלה 9.90 שקלים. בנוסף, קיים מינוי freemium בחינם. מינוי פרימיום כולל: שמע באיכות גבוהה, הורדת מוסיקה להאזנה לא מקוונת, בחירת שירים להאזנה ללא הגבלה והוא נטול פרסומות. מנוי חינם כולל: קטלוג של 50 מליון שירים זמינים, מערכת המלצות שירים, איכות שמע רגילה והמינוי כולל פרסומות.

כמו כן הם מציעים עוד ארבעה  פיצ'רים:

1. Identify לזיהוי שירים בעברית ושילובם ברשימת ההשמעה האישית או בפלייליסטים מותאם לכל מכשיר סלולרי אנדרואיד או ios.

2. מנוע חיפוש בעברית

3. Local chart – תרשים מקומי – פועל גם בישראל. משתמשים ישראלים יכולים לראות אילו רצועות ואמנים פופולריים בישראל ברגע זה.

4. New releases- אשר מציג את השירים הישראליים המותאמים אישית

יאנדקס היא גם המפעילה של שירות המוניות יאנגו.

יאנדקס השיקה את שירות המוניות – תחום לגט ולרקסי.

כמה עולות אפליקציות המוזיקה השונות ומה הכי טובה