חדשות    

ענבר גרופ מדווחת על עוד אזהרת רווח: הפסידה 8.5 מיליון שקלים

בחברת ענבר גרופ,  הפועלת בתחום הפצת ניירות ערך והמסחר בניירות ערך ובנגזרים, מדוחים שבעקבות המשבר המתמשך בשווקים הפיננסים, בשני ימי המסחר האחרונים החברה הפסידה סכום הנאמד בהיקף של כ-8.5 מיליוני שקלים. אי הוודאות לגבי פוטנציאל הרווחיות העתידית של החברה מפעילות המסחר מובילה להערכת ההפסד הכוללת גם את חלקם של הסוחרים.

ענבר דיווחה לבורסה כי  ההפסד הנ"ל מבוסס על בחינה ראשונית בלבד של הנתונים הפיננסים של החברה ועל נתונים בלתי סופיים, ומכלול הנתונים טרם אושרו על ידי דירקטוריון החברה ונסקרו על ידי רואי החשבון של החברה. על כן, התוצאה הסופית עשויה להיות שונה מהאומדן האמור לעיל.

לפני כשבועיים פרסמה ענבר גרופ כי לאור התנודתיות הרבה והחריגה בשוקי ההון בימים ובשבועות האחרונים על רקע התפרצות הקורונה וחששות המשקיעים מהשפעותיו הכלכליות, נוצר לחברה הפסד לפני מס של כ-4 עד 4.5 מיליון קלים בתקופה שהחלה ב-1 בינואר 2020.

ענבר גרופ סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2019 עם רווח של כ2.45 מיליון שקלים, לעומת רווח כולל של כ-3.5 מיליון שקלים בתקופה המקבילה. ההפסד הכולל ברבעון השלישי הסתכם בסך של כ-460 אלף שקלים לעומת רווח של כ-2.48 מיליון שקלים בתקופה המקבילה.

ענבר גרופ