פיקדונות מובנים    

פיקדון מובנה על אפל

iphone

בנק הפועלים מציע ללקוחות פיקדון מובנה (סטרקצ'ר) על מניית אפל (AAPL ). מטבע הפיקדון הוא שקל (פיקדון שקלי), תקופת ההשקעה היא שנתיים וחצי והתשואה בפיקדון מותנית בביצועי אפל, כאשר יש רצפה נומינלית להקעה (לא ניתן להפסיד נומינלית, אך ניתן להפסיד ריאלית).

בפועלים מסבירים כי מדובר בפיקדון  המבטיח קרן שקלית (נומינלית), בתוספת מענק מותנה הצמוד לדולר ארה"ב. קבלת המענק ושיעורו תלויים בהתנהגות שער מניית APPLE הנסחרת בנאסד"ק במהלך התקופה, כמפורט להלן:

– אם שער מניית APPLE יישאר לאורך כל תקופת הפיקדון מתחת לחסם ששיעורו 50% מעל שער התחילה (ללא נגיעה בחסם וללא חריגה ממנו) – הלקוח יזוכה במענק שיחושב בהתאם לתשואת המניה בפועל (מנקודה לנקודה).

(אם שער מניית APPLE ירד ביחס לשער התחילה, קרן ההשקעה הנומינלית מובטחת).

– אם שער מניית APPLE יחרוג מהחסם שנקבע או יגע בו ולו פעם אחת במהלך התקופה – הלקוח יזוכה במענק בשיעור של 5% למשך תקופת הפיקדון.

המענק, אם ישולם, יהא רק לפי אחת מהאפשרויות המפורטות לעיל ויהיה צמוד לדולר ארה"ב בכל מקרה.הפקדה מינימלית: 20,000 ₪. יודגש כי מניית אפל בשפל שנתי – מתחת ל-400 דולר, אחרי שבשיא נסחרה המניה מעל 700 דולר, ודווקא עכשיו ישנם אנליסטים שמעריכים כי זו נקודת כניסה טובה למניה.

היכנסו כאן לפרטים מלאים באתר בנק הפועלים