חדשות    

פסגות ביטוח משיקים את "משכנתא בזוג" – עושים ביטוח זוגי ומשלמים פחות בכל חודש

פוליסת ביטוח משכנתא חדשנית המאפשרת, לראשונה בישראל, להוזיל משמעותית את עלויות הביטוח בכל חודש ולחסוך אלפי שקלים לאורך חיי המשכנתא

פסגות ביטוח, מבית פסגות, משיק היום פוליסת ביטוח משכנתא חדשנית המאפשרת, כך הם טוענים  (ולכן – קחו זאת בערבון מוגבל), להוזיל משמעותית את עלויות הביטוח בכל חודש ולחסוך אלפי שקלים לאורך חיי המשכנתא. אנחנו לא אומרים שזה לא אפשרי, אבל פסגות לא המציאו את מוצרי הביטוח הזולים על המשכנתא, וייתכן מאוד שגם אצל אחרים תמצאו תנאים טובים

ביטוח משכנתא להבטחת תשלום יתרת החוב הינו תנאי מחייב על ידי הבנקים למשכנתאות. בעת נטילת משכנתא, בני הזוג נדרשים לרכוש, כל אחד בנפרד, ביטוח חיים על סך מלוא סכום המשכנתא, כך שלמעשה הם אינם יכולים לנצל את עובדת היותם בני זוג המבוטחים לשם הבטחת החזר חוב משכנתא יחיד, ומשלמים בשל כך גם עבור כיסויים שאינם נדרשים על ידי הבנק.

הפוליסה החדשה, "פסגות משכנתא בזוג" מציעה ביטוח משכנתא ייחודי, המשותף לשני בני הזוג וכולל רק את הכיסויים הנדרשים על ידי הבנק. כלומר, לעומת ביטוחי המשכנתא הרגילים, בהם הביטוח כולל גם כיסויים שעל פי רב אינם נדרשים, כגון האפשרות (במקרה מותו, חלילה, של אחד מבני הזוג) של בן הזוג הנותר בחיים להמשיך את הביטוח גם לאחר שהבנק כבר יצא מהתמונה והמשכנתא נפרעה או האפשרות שתגמולי הביטוח שישולמו יהיו גבוהים מהסכום הנדרש לפרעון המשכנתא, במקרה החריג שבו, חלילה, שני בני הזוג נפטרים באותו המועד, בפוליסה החדשה, כיסויים אלו, אינם נכללים ועל ידי כך מתאפשר חיסכון משמעותי בדמי הביטוח המשולמים לעומת התעריפים של ביטוח משכנתא סטנדרטי.

אריק יוגב, מנכ"ל פסגות ביטוח גמל ופנסיה: "פסגות ביטוח חרטה על דגלה לקדם מוצרים חדשניים בתחום הביטוח ולתת מענה מיטבי לצרכי הלקוחות שלנו. במסגרת זאת, חשבנו על דרך להוזיל את העלויות של ביטוחי המשכנתא, המהווים מרכיב חובה בעלויות הגבוהות הכרוכות ברכישת דירה. לשם כך השקנו את "פסגות משכנתא בזוג", שהינו מוצר חדשני וראשון מסוגו בארץ, המעניק פתרון ייחודי, קל ופשוט לציבור נוטלי המשכנתאות בעת לקיחת המשכנתא. על ידי הוצאת כיסויים שאינם מחויבים, הוזלנו עלויות ואפשרנו חיסכון של אלפי שקלים לאורך חיי המשכנתא".

כיום מציעה פסגות ביטוח מוצרי ביטוח שונים בהם: ביטוח חיים (ריסק), ביטוח משכנתא (חיים), ופוליסות חיסכון.