תוכן ממומן    

צובעים את הבית – כמה זה עולה ואיך בוחרים צבעי אמין?

pixabay

החלטתם לצבוע את הבית? הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא נסביר מתי כדאי להזמין צבעי לצבעית הדירה, מה משפיע על עלות העבודה וגם, איך בוחרים צבעי אמין? כל התשובות.

לצבוע לבד או להזמין צבעי?

אחת ההתלבטויות הנפוצות של מי שעומד לצבוע את ביתו היא האם להזמין בעל מקצוע או לצבוע לבד.

במידה ומדובר בעבודה קטנה שאתם יודעים שאתם מסוגלים לבצע אותה בהצלחה, אז תוכלו לעשות את זה בעצמכם. עדיין, חשוב מאד לתכנן את העבודה מראש ולהשקיע מאד בתיקונים של הקיר. במידה ותצבעו על גבי קיר שיש עליו המון חורים, קילופים ורטיבות, זה פשוט לא יעבוד.

במידה ומדובר בעבודה גדולה יותר מאשר צביעת קיר בודד או אפילו חדר אחד, ההמלצה החד משמעית שלנו היא להזמין צבעי מקצועי שיבצע את העבודה.

צביעת דירות ובתים הוא לא תהליך של מה בכך ומעבר לעובדה שזמן זה כסף, פשוט חבל על עוגמת הנפש והאכזבה שתחוו אם לא תצליחו לצבוע את הבית ברמה שאתם רוצים לצבוע אותו.

כמובן שבמקרים בהם מדובר בצביעה אמנותית ודקורטיבית, כמו צביעה בגוון שובר, שבלונות על הקיר ושאר מיני דוגמאות, הזמינו צבעי מקצועי שיביא לידי ביטוי את הניסיון שלו בתחום הצביעה הדקורטיבית.

מה משפיע על עלות העבודה?

מחיר של צביעת דירה מושפע ממגוון פרמטרים שכולם, אגב, צריכים להופיע בהצעת המחיר שאתם מקבלים מהצבעי שלכם.

גודל הדירה – גודל הדירה הוא פרמטר חשוב ביותר שמשפיע על עלות העבודה הסופית, כאשר הכלל הוא ברור. ככל שהדירה שלכם גדולה יותר, כך תצטרכו לשלם יותר כסף על העבודה.

מדובר בפרמטר קצת טריקי, שכן כבר יצא לנו לראות דירות שני חדרים בגודל 90 מ"ר ודירות 3 חדרים בגודל של 60 מ"ר.

אמנם לכמות החדרים בבית יש השפעה על המחיר, אך ברוב המקרים צבעים מקצועיים יתנו את הדגש על השטח שהם צריכים לכסות עם הצבע.

מצב הדירה – עלות צביעת דירה כוללת בתוכה ברוב המקרים תיקונים סטנדרטיים של הקירות. מה זה אומר בפועל? תיקוני שפכטל קטנים איפה שצריך, החלקה קלה של הקיר וזהו.

אולם במידה ומדובר בדירה ישנה שהקירות בה רעועים, סדוקים, מתקלפים וזקוקים לתיקונים רבים, הצבעי ידרוש מכם תוספת כסף על העבודה, ובצדק.

עם או בלי תקרה – צביעה סטנדרטית של דירה לא כוללה בתוכה צביעה של התקרה. אז במידה ומדובר בדירת חדר, רוב הצבעים לא יתעכבו אתכם על התקרה ופשוט יצבעו אותה במחיר שסגרתם.

אך במידה ומדובר בדירה גדולה יותר ואתם רוצים שיצבעו לכם את התקרה, תצטרכו לשלם יותר כסף על העבודה.

צביעה דקורטיבית – הצעת מחיר בסיסית לצביעת דירה כוללת צביעה בגוון אחיד, איזה גוון שתבחרו כמובן. אך במידה ואתם רוצים לשלב מספר גוונים בבית או צביעה אומנותית בדמות שבלונות ומשולשים בחדרים של הילדים, תצטרכו לשלם יותר כסף על העבודה.

כך תבחרו צבעי אמין ומקצועי

אם אתם רוצים להימנע מהפתעות לא נעימות וממחלוקות מיותרות בתום העבודה, בעל המקצוע פשוט חייב לראות את הדירה שלכם לפני שהוא נותן לכם הצעת מחיר. רק כך הוא יוכל להעריך את מורכבות העבודה, לראות מקרוב את גודל הדירה ומצב הקירות.

בתום הביקור המקדים על בעל המקצוע להעניק לכם הצעת מחיר מסודרת שכוללת את כל השלבים של העבודה, החל משלב התיקונים ועד הגמר.

בחרו חברת צביעה מקצועית, שיש לה כמה שנות ניסיון בתחום הצבע בכלל, ובסוג הצביעה שאתם צריכים בפרט. צבעי מנוסה ידע להתמודד עם כל סיטואציה במהלך העבודה וכמובן יעמוד בזמנים שהוא עצמו הציב לפרויקט.

קראו כמה שיותר המלצות או המלצות על הצבעי, זה יעזור לכם לדעת מראש האם אתם מרגישים רגועים להזמין אותו אליכם הביתה. תמיד תוכלו לבקש ממנו לשוחח עם ללקוחות קודמים שלו, על מנת לקבל איזה שהוא מושג על העבודה שלו.

בסופו של דבר המטרה שלכם היא להזמין הביתה צבעי מקצועי שגם יגיע בזמן, גם יבצע עבודה מקצועית וגם יגבה מחיר הוגן, והאמינו לנו שזה אפשרי.

הזמינו צבעי שמספק לכם אחריות כתובה על העבודה, על מנת שיהיה לכם למי לפנות בעת הצורך, במקרים בהם הצבע מתקלף או שאתם לא מרוצים באופן כללי מהעבודה. דרשו מבעל המקצוע לציין מה תוקף האחריות, מה היא כוללת ובמיוחד באילו מקרים היא לא תקפה.

לדוגמה, במידה ויש לכם בבית קיר עם רטיבות כתוצאה מנזילה סמויה, כמובן שהצבע לא יתפוס והצבעי לא יכול להיות אחראי על כך. אלה בדיוק המקרים בהם האחריות לא תהיה בתוקף.

טיפים חשובים לעבודה עצמה

צבעי מקצועי ואמין הוא צבעי שישקיע את מירב תשומת הלב שלו בתיקונים של הקירות, שכן הכנה נכונה של התשתית היא הבסיס להצלחה.

צבעי מקצועי ואמין הוא צבעי שיצבע לכם את הבית בשתי שכבות, או כמו שאומרים בשפה המקצועית "שתי ידיים". אם אתם רואים שהצבעי מיישם שכבה אחת בלבד של צבע, הדליקו נורה אדומה.

בעל מקצוע  אמין ומקצועי הוא צבעי שיבצע את כל עבודות ההכנה בבית על מנת להשאיר אותו נקי ולהימנע מכתמי צבע על הרצפה. בכל מקרה, בתום העבודה עליו לנקות את הבית ולהחזיר לכם אותו בדיוק כמו שהוא קיבל אותו.