חדשות    

צים בצמיחה: התחדשה ב-7 אניות בחודש אוקטובר 2021

מעודכן ל-10/2021

מדובר באניות מיד שנייה שנרכשו בעסקאות נפרדות בעלות כוללת של 320 מיליון דולר המטרה: להשלים את אסטרטגיית החכירה העיקרית של החברה

 

 

צים שירותי ספנות משולבים בע"מ דיווחה כי במהלך אוקטובר 2021 רכשה שבע אניות מיד שנייה (שנבנו בשנים 2009-2007) במסגרת כמה עסקאות נפרדות: חמש אוניות של 4,250 TEU ושתי אוניות של 1,100 TEU, בערך כולל של כ-320 מיליון דולר.

חברת הספנות וההובלה הימית הפכה במרוצת השנים לכוח מוביל בתחום, בהיותה חלוצה בהצגת טכנולוגיות חדישות ובאמצעות הרחבת הפריסה הגיאוגרפית של קווי הספנות שלה.

נשיא ומנכ"ל צים, אלי גליקמן, אמר: "מאז שהפכנו לחברה ציבורית התמקדנו בהקצאת הון על מנת לחזק את היכולות המסחריות שלנו ולייצר לבעלי המניות ערך לטווח ארוך. עם רכישת האניות אלו, הדרושות כל כך, ניצלנו את תזרים המזומנים החזק ויכולת התגובה המהירה שלנו במטרה לחזק ולהרחיב את הצי שאנו מפעילים ובכך להיענות לביקוש הגובר של הלקוחות, ובו בזמן להישאר מחויבים לרווחיות מובילה בתעשייה.

"בכוונתנו להמשיך ולהשלים את האסטרטגיה הבסיסית של חכירת הרוב המכריע של האוניות שלנו, באמצעות רכישה סלקטיבית של נפח הובלה מיד שנייה, במידה שיהיו הזדמנויות מתאימות בשוק".

שת"פ ירוק: צים ו- Seaspanחתמו על הסכם חכירה לעשר אניות מכולה