תוכן ממומן    

צימרים לאלפיון העליון בצפון: ככה נופשים ב-2020

קרדיט FREEPIK

אין צורך להמשיך בחיפושיכם אחר צימרים לאלפיון העליון, מאחר שמצאתם סוויטות, מלונות בוטיק ומתחמי נופש שהפינוקים בהם לא יפסיקו להפתיע אתכם. ואם כבר כולנו באנו לכאן בכדי להתפנק, בואו נדבר על כמה מהפינוקים שתמצאו במתחמי הנופש היוקרתיים האלו. כל המידע למתפנקים והמתפנקות:

כנראה שאין צורך לספר לכם עד כמה השגרה יכולה להיות לוחצת ומלחיצה, וכנראה שגם אין צורך לספר לכם מדוע אתם מחפשים אחר נופש לאלפיון העליון עם כל הפינוקים האפשריים. אתם יודעים מה אתם צריכים, אתם יודעים מה אתם אוהבים וכעת הגיע הזמן להכיר את כל התפנוקים הכי מפנקים שיש במתחמי צימרים לאפיון העליון, צימרים באזורים כל כך יפהפיים, עד שתשקלו רה-לוקיישן ליישוב חד נס, או ליישוב אחר באזור רמת הגולן והצפון. 

כל הפינוקים מהאלפיון העליון: מתחמי וילות יוקרתיות בצפון 

צימר לאלפיון העליון בדרך כלל יהיה צימר גדול למדי, לפעמים גם מאות של מטרים רבועים. מאחר שאף אחד מאיתנו לא מעוניין להתפשר על הנופש שלו, אותם צימרים ומתחמי נופש יאפשרו לכם להנות מכלל האטרקציות הכי דמיוניות שתוכלו להעלות בדמיונכם. 

אתם מוזמנים להכיר צימר לאלפיון העליון עם בריכה מחוממת בחורף, אבל קרירה ומזמינה גם בקיץ. אותם מתחמי נופש יוקרתיים ברמת הגולן, בדרך כלל ממקמים את הבריכות (משותפות ופרטיות) אל מול נופים כל כך משגעים, עד שאתם תחשבו שאתם באמצע איזשהו תסריט הוליוודי שאין לתאר. 

מתחמי יוקרה ברמת הגולן שחובה להכיר השבוע 

עוד בסופ"ש הקרוב, מומלץ להכיר למשל סוויטות יוקרתיות לאלפיון העליון עם בריכות פרטיות ומחוממות, שהן ממוקמות אל מול הכנרת. דמיינו את הסצנה הבאה – אתם יושבים לכם בתוך מימיה של בריכת פסיפס ענקית ומחוממת, שבכלל ממוקמת מעל במה גדולה, או אולי על מפלס גבוה ואל מול נופים הרריים. 

כדאי לדעת, ישנם צימרים יוקרתיים בצפון, שחוץ מבריכות מהסוגים האלו, גם מציעים לכם ג'קוזי ספא אל מול הכנרת, ובהחלט לא רק. עוד במתחמי הנופש האלו, תרגישו חופשי בדרך כלל להתפנק גם על סאונות יבשות, טיפולי ספא, עיסויים מפנקים ועוד רבות. 

מתחמי נופש לאלפיון העליון: מה עוד נמצא בהם? חוויות קולינאריות! 

מתחמי נופש לאלפיון העליון ברמת הגולן, יגישו לכם בבקרים את ארוחות הבוקר המפנקות ביותר שרק אפשר לדמיין, כולל למשל ארוחות שף בהזמנה אישית ובתיאום מראש. כדאי לדעת, ישנן סוויטות, וילות נופש ואירוח, וילות יוקרתיות ועוד, שבכל אלו תוכלו להזמין אליכם שף אשר מגיע עד הצימר עצמו. 

אתם תהנו מחוויה קולינארית שאין כמוה, במיוחד אם אתם מתכננים איזשהו אירוע. ואם כבר מדברים על מתחמי נופש ואירוח לאירועים יוקרתיים בעבור האלפיון העליון, בואו נדבר על וילות נופש ואירוח ברמת הגולן, צימרים בצפון ועוד. 

מה גודלם של מתחמי נופש יוקרתיים ווילות יוקרה?

שימו לב, מדובר בדרך כלל במתחמי וילות יוקרה בצפון, שגודלם עולה על 200 מ"ר, לפעמים גם אפילו 800 מ"ר בממוצע. ממש ככה, היכונו לנופש חייכם עם המון מדשאות וחופש באוויר, מתחמים ענקיים עם מטבחי חוץ מאובזרים למשעי, פינות שיזוף בצמוד לבריכות ענק ועוד. 

אין ספק, אם חיפשתם אחר חגיגה אמיתית לנופש, צימרים לאלפיון העליון ישמחו לפנק אתכם מכף רגל ועד ראש. כדאי לדעת, כמעט בכל מתחמי הנופש ניתן להזמין מראש ובתוספת תשלום את השירותים הבאים והדילים: צימר לאלפיון העליון עם עיסוי מפנק וטיפולי ספא, סוויטות מפוארות וסוויטת פאר עם ארוחות צמודות, פנסיון מלא ועוד. תהנו!