קריירה    

קבוצות מציאת עבודה בפייסבוק שצריך להכיר

 

עולם העבודה הפך להיות קשה יותר, פחות משרות רלוונטיות, הרבה מוצאים את עצמם מתחרים על משרות עם אלפי מועמדים אחרים. פייסבוק עזר למחפשי העבודה להתמקד ולמצוא עבודה שתתאים להם בלי שיפספסו אותם עקב סינון יותר. הנה כמה קבוצות שצריך להכיר.

למתלבטים – מתחבטי מקצוע

הקבוצה "מתחבטי מקצוע" המגדירה את עצמה ככוורת של מקצועות. באמצעות פודקסאט פעיל וראיוניות עם אנשי מקצוע שונים הגולשים בקבוצה לומדים על מקצועות שונים, מוכרים יותר ומוכרים פחות. בקבוצה יש גם סקרים ובהם סקר על מקצועות מעוררי עניין. מהסקר עולה שהמקצוע שהכי מעורר עניין הוא יועץ ארגוני ואחריו מקצועות הדיגיטל, ובראשם עיצוב חווית משתמש, מנהלי קמפיינים ממומנים בדיגיטל, כותבי תוכן ומנהלי מדיה חברתית. מקצועות אחרים הם איש חינוך בעולם החדש, מנהל אחריות תאגידית  ומנהל חדשנות.

לאמביציוזיים – משרות לאנשים עילאים ומתנשאים

קבוצות העבודה משרות לאנשים עילאים ומתנשאיים מתארת את עצמה כקבוצה לאנשים שמחפשים עבודה עם משמעות. המשרות כוללות:  סטארט-אפים, חברות הייטק, קרנות הון סיכון וגופי חדשנות1..
2. גופים וארגונים חברתיים.
3. גופים ציבוריים, מפלגות ושדולות.

ההצעות בפועל כוללות עבודות בתחומי ההייטק השונים, אבטחת מידע, הנהלת מוצר לצד עבודות ניהוליות

לאמביציוזיים חסרי ניסיון – משרות הייטק ושיווק ללא ניסיון

הקבוצה משרות הייטק ושייוק ללא   ניסיון פונה לשאלה ששואלים רבים. אם כל העבודות דורשות ניסיון, איך רוכשים אותו? האגנד'ה של הקבוצה אומרת שאם יש לכם השכלה רללוונטית, יכולות מקצועיות, אינטליגנציה, מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש  טובים, אין סיבה שלא תתפרנסו בכבוד.

נראה שהקבוצה פונה רבות למנהלי פרויקטים, למפתחים ג'וניר ולבוגרי הנדסה תעשייה וניהול.פ עם בשבוע מנהל הקבוצה מפרסם את המשרות המובחרות. לצד המשרות המוצעות יש מדי פעם טיפים ומאמרים בתחום.

לבני ה-40-  בני 40 + דרושים הצעות עבודה

בני 40  מתקשים למצוא עבודה, אך עדיין יש היצע של משרות המחכות להם. בקבוצה אפשר למצוא כמה סוגי משרות ואף פרסום של יזמים ופניות לשיתוף פעולה עסקי. המשרות מגוונות מאוד ולצד קונדיטורים ושליחים אפשר למצוא בהם הצעות עבודה לרופאים, מנתחי מערכות, מנהלי מחסן, אנשי מכירות, מדריכים לחוגים ועוד.

למנהלים חברתיים – מלכ"ר ולעניין, משרות חברתיות בתפקידי ניהול

מנהלי הקבוצה מגדירים אותה כמקום למי שמחפש משרה ניהולית במגזר הציבורי/עמותות/ארגוני חברה אזרחית/ עסקים חברתיים. הם דורשים לפרסם רק משרות עם היקף 50% משרה ומעלה וכן אוסרים לפרסם חיפוש משרות. התפקידים שאפשר למצוא בהם הם מנהלי קהילות, מנהלי מערכי דיור, מנהלים חינוכיים ועוד.

לכותבים – הצעות עבודה בכתיבה\תוכן

אחד המקצועות המבוקשים  על ידי מועמדים הוא כתיבת תתוכן, בין אם באתרים, רשתות חברתיות או ניוזלטרים. הקבוצה מוגדרת כקבוצה שנפתחה במטרה לחלוק הצעות עבודה בתחום הכתיבה, עריכת תוכן, תסריטאות, או כל דבר הקשור לכתיבה ותוכן.

המלצות לראיון עבודה – הן תמיד עוזרות לכם?

איך אפשר למצוא עבודה בכל גיל – מגיל העשרה עד הפנסיה

איך למצוא עבודה באמצעות מכרזים