קבוצת פרקש מ.ה. חברת יזמות נדל"ן עושה סדר איפה כדאי להשקיע בנדל"ן.
תוכן ממומן    

קבוצת פרקש מ.ה. חברת יזמות נדל"ן עושה סדר איפה כדאי להשקיע בנדל"ן.

קרדיט תמונה FREEPIK

כשכל ערוצי ההשקעה והחיסכון מדשדשים בתשואה נמוכה ומחירי הנדלן במגמת עלייה, השקעה בנדל"ן היא אופציה. אבל צריך לשקול אותה היטב  ללמוד  איך להשקיע נכון, איך לבחור את השקעות המתאימות עבורכם, ומה היתרונות בהשקעה בנדל"ן.

מדוע אנשים רוצים להשקיע?

כשאנשים בוחרים להשקיע במשהו, בין אם זה השקעות בנדל"ן, השקעה במניות בבורסה או כל סוג אחר של השקעה – הרצון שלהם הוא ליצור תשואות רווח כמה שיותר גבוהות, עם כמה שפחות סיכון כלכלי שטמון בכך. לפני כמה שנים, רוב בעלי ההון העדיפו להשקיע את כספם בתוכניות החיסכון של הבנקים, וכך לצבור עוד ועוד כסף. הרבה מאוד דברים השתנו מאז בעולם הכלכלי, ומשום שהחזרי הריבית ירדו בצורה משמעותית, השקעה בנדל"ן בארץ או בחו"ל חזרו להיות רלוונטיות ביותר.

להשקעות בנדל"ן יש יתרונות רבים. הן מעניקות למשקיע ביטחון רב משום שהוא משקיע בנכס שרשום על שמו, בשונה מהשקעות אחרות. כך למשל, אם צצות נסיבות שלא היו צפויות והמשקיע צריך בית לגור בו, הוא תמיד יוכל לגור בנכנס אותו הוא קנה, משום ששמו רשום כמשקיע בבית. בנוסף, השקעה בנדל"ן בארץ כדאית מאוד כי היא מייצרת תשואות יפות, והביקוש למגורים בארץ גדול יותר מההיצע הקיים, בעיקר בערים המרכזיות כמו תל אביב. הפער בין הביקוש להיצע לא צפוי להיסגר בעתיד הקרוב, ולכן ההשקעה תהיה חכמה מאוד.

יתרונות בהשקעות בנדל"ן

להשקעה בנדל"ן יש כמה יתרונות מובהקים. תחילה, אדם שבוחר להשקיע לא חייב סכום כסף גדול מידי. לכן, גם מי שלא מחזיק בהון ראשוני גדול, יוכל לקנות נכסים ששווים לא גדול או לעשות השקעות נדל"ן קטנות וכך לפזר את הסיכונים הכלכליים במספר מקורות מימון. זאת ועוד, אמנם השקעות קטנות לא מבטיחות תשואה גבוה ומהירה, אבל הן כן יכולות להבטיח תשואה יציבה וסולידית, עם אופק צמיחה בלי לקיחת סיכונים גדולים.

יתרון נוסף שיש להשקעות בנדל"ן, הוא שהן גם מתאימות להשקעה בטווח הרחוק וגם להשקעה בטווח הקצר. מי שמחפש להפשיר קרקעות, ומחפש להרוויח תשואה בזמן הקרוב, יוכל להשקיע בקרקעות או באזורים בהם הביקוש והרצון של אנשים לקנות דירות הוא מוכח.

איך מחליטים איפה הכי כדאי להשקיע את הכסף

תחילה, כדי לדעת לעשות השקעה בנדל"ן בארץ בצורה נכונה, מומלץ מאוד לפנות לקבוצה שמתמחה בנדל"ן, ותדע להתאים עבורכם את האופציות הטובות ביותר. קבוצה כזו היא קבוצת פרקש יזמות נדל"ן , שמתמחה ביזמות נדל"ן. מדובר בחברה שקודם כל חשובים לה האנשים והסביבה, וכתוצאה מכך, גם ההשקעה שלכם תהיה המותאמת ביותר לכם ולסביבה בה אתם מעוניינים להשקיע. מי שמוביל את החברה הם ישראל אברמוב ופנחס פרקש, ושניהם אריות בעולם הנדל"ן, ולכן ידעו איפה הכי כדאי להשקיע ומתי.

בניית פרופיל השקעות

חברות שמתמחות בנדל"ן כמו קבוצת פרקש מ.ה, קודם כל נפגשות עם הלקוח ויוצרות את פרופיל ההשקעות שמותאם אישית ללקוח. הפרופיל נבנה על סמך המשאבים שיש ללקוח, מצבו הסוציו-דמוגרפי וגילו. זאת ועוד, בניית פרופיל השקעות שמותאם אישית הוא חשוב מאוד משום שהוא מאפשר להתאים את סוג ואופי ההשקעה לפי צרכיו ורצונותיו של הלקוח. כך שאם הלקוח מעוניין בהשקעה רחוקת טווח או קצרת טווח – חברת הנדל"ן תדע איך להתאים לו את ההשקעה הטובה ביותר.

לכל לקוח יש מאפיינים אחרים, ובין אם מדובר בזוגות צעירים, בפנסיונרים או ברווקים – חברת פרקש תדע לנתב אתכם להשקעה הכי טובה.

מה בודקים בפרופיל ההשקעות של הלקוח

בבניית פרופיל השקעות, מלבד בדיקת המאפיינים האישיים, הלקוח ביחד עם החברה שמלווה אותו צריכים להבין איפה הכי כדאי להשקיע מבחינת סוג העיסוק של הלקוח ורמת ההכנסה החודשית שלו. שכירים, בעלי עסקים או עצמאיים לרוב יראו את הפוטנציאל הטמון בהשקעות נדל"ן בארץ, משום שהמגמה הרווחת בשוק מעידה על עליית המחירים בכל האזורים בארץ, ולכן כדאי להשקיע כל עוד המחירים נשארים בסכום שעוד אפשר להשקיע בו. יחד עם זאת, מלבד חישובים מספריים, הלקוח צריך להרגיש שהוא משקיע במשהו שהוא מתחבר אליו והוא רואה לנכון.

אם כך, היתרונות הגלומים בהשקעות בנדל"ן באופן כללי או השקעה בנדל"ן בארץ הם רבים ומגוונים. לא תצטרכו להשקיע סכומים גדולים אם אין באפשרותכם, רמת ההכנסה וסוג העיסוק ישפיעו על ההחלטה היכן וכיצד להשקיע, מיקום וטיימינג הם חשובים לקבלת ההחלטה, אזורים עם קרקעות ייעודיים לפיתוח הם מומלצים מאוד, ונדל"ן מבטיח השקעה בנכסים מוחשיים ופיזיים בשונה מהשקעה בניירות ערך שאפשר לראותם כהיפותטיים על צג המחשב.

מתי כדאי להשקיע בנדל"ן?

אחד הדברים החשובים ביותר בהשקעות הוא הטיימינג. כלומר, כדי להפיק את המקסימום מהשקעה, התזמון בו בוחרים לרכוש את הנכס חשוב מאוד. הסיבה לכך היא, שהשקעה בנדל"ן בתזמון נכון יכולה להקפיץ את שווי הנכס ואת התשואה שתקבלו ממנו. זאת ועוד, גם בחירת המיקום להשקעה חשובה מאוד, כי שני הגורמים של מיקום ותזמון יעידו על המימוש שלכם בהשקעה. כלומר, אם תשקיעו באזור שעתיד להתפתח מאוד, וכרגע קניית נכסים או קרקעות בו הם זולים – אזי הרווחתם גם מיקום וגם תזמון טובים. עכשיו רק נותר לחכות.

כדי לדעת מהו תזמון נכון להשקעה, צריך לבחון אילו פרויקטים של בניה רוקמים עור וגידים, אבל ממש רגע לפני שכל יחידות הדיור נמכרות – זה הזמן המושלם להשקיע. בשלב הזה תוכלו להרוויח סכום מסוים מקבלה של היתר בנייה או מהפשרת הקרקע, עוד לפני שהפרויקט מחפש מי יקנה ממנו את יחידות הדיור או ישכיר את הדירות. כדי לוודא שאכן התזמון הוא טוב, אתם ביחד עם החברה שמלווה אתכם, תצטרכו לבדוק את לוח הזמנים של הפרויקט המתוכנן, כדי לדעת אם הוא מסנכרן באותם הזמנים של ההשקעה שלכם.

איפה הכי כדאי להשקיע את כספכם – בוא נדבר על פינוי בינוי

כיום, שלא כל השקעה נחשבת להשקעה טובה, קיימת אופציה טובה שלא כולם מכירים ושמה – פינוי בינוי .

תהליך פינוי בינוי מתרחש כחלק מתהליך ההתחדשות העירונית, בו הורסים מבנים ישנים ומפנים מקום למבנים חדשים אשר עומדים בתקנים המחמירים של מדינת ישראל.

במידה ויש לכם כסף השוכב בעובר ושב אנו ממליצים על שינוי חשיבה והשקעתו בתהליך פינוי בינוי. אלו הסיבות העיקריות:

  1. רווחיות – כאשר אתם רוכשים נכס בעלות נמוכה ואתם מודעים לכך שבקרוב יעבור תהליכי פינוי בינוי – תדעו שהרווחתם. קניית נכס במחיר נמוך ושדרוגו לנכס חדש לחלוטין מאפשר לכם להרוויח דירה חדשה, מחסן, ממ"ד ואפילו חנייה או במילים אחרות ניתן להכפיל את שוויו של הנכס.
  2. הטבות לדיירים – במידה וניגשתם לקבוצת פרקש תדעו שהרווח הוא לא הכל בעבור חברה זו. קבוצת פרקש רוצה להיות מעורבת בבקשות של דיירי הבניין עוד לפני שהצטרפו אליהם הדיירים החדשים.
  3. השכרת הנכס – לאחר בניית הנכס מחדש יהיה קל יותר להשכירו או לגור בו.

 

למה לעשות פינוי בינוי עם קבוצת פרקש

במידה ובחרתם ללכת לכיוון פינוי בינוי ולהשקיע נכון – חברת פרקש היא הבחירה הנכונה בעבור כך ואלו הסיבות:

  1. מאמינים בחברה ולא בכסף – קבוצת פרקש מ.ה. מסתכלת על העסק כשליחות – המטרה היא האנשים, החברה ושיפור הסביבה.
  2. אוזן קשבת – תמיד יש מי שיקשיב לבקשות בתהליך.
  3. חברת פרקש מאמינה שנוצרת עסקה בינם לבין בעלי הקרקע שבה הם רוצים להיות קשובים לרעיונות, הצעות ורצונות של האנשים המפנים את ביתם.
  4. במקומות שזקוקים לכך קיים ליווי של עובדות סוציאליות אשר דואגות להרים את הקהילה על הרגליים.

במילים אחרות, קבוצת פרקש רואה את התמונה הכוללת ולא רק את הרווח הכלכלי מעסקאות נדל"ן.

פנחס פרקש הבעלים של הקבוצה מסכם כך: " אנו פועלים מתוך תחושת שליחות ואחריות, כדי להגשים את הציפיות הגבוהות של הדיירים ובידיעה שאנחנו משפיעים ומשנים לטובה את חייהם של מי שבוחרים בנו. השאיפה שלנו היא שכל דייר ימצא את עצמו בפרויקטים שלנו.

איך בוחרים בהשקעה בטוחה

בעולם שלנו, כדי לדעת איפה הכי כדאי להשקיע ודרך אילו ערוצים – לא צריך להשקיע מאמצים גדולים מידי. אם תעשו חיפוש מהיר בגוגל או אפילו תשאלו חברים ומכרים, תיווכחו לגלות שהשקעה בנדל"ן בארץ לטווח הרחוק או הקרוב, מתאימה מאוד גם למי שלא מחזיק בהון עצמי גבוה, וכל אדם שמחזיק בסכום מסויים יוכל לגשת לחברה ליזמות נדל"ן שתיצור לו פרופיל השקעות ותתאים לו את אפיקי ההשקעה המתאימים ביותר עבורו.

במידה ואתכם יותר מעניין להשקעה בצורה בטוחה, הדבר בהחלט אפשרי והיא לא תלויה בהכרח בסכומים גדולים של הון עצמי. בנוסף, למי שמחפש השקעות סולידיות, יש מגוון דרכים להקטין את רמות הסיכון בהשקעה.

השקעה בנדל"ן היא בהחלט השקעה חכמה וכדאית. בין אם מדובר בהשקעה בדירה, בהפשרת קרקע או בקבוצות רכישה- כל אדם שרוצה להשקיע ומגיע עם הון עצמי כלשהו, יוכל למצוא את ההשקעה שהכי מתאימה לו.

קבוצת פרקש מ.ה. חברת יזמות נדל"ן

קבוצת פרקש מ.ה. נמנית בין קבוצות הבנייה המובילות בישראל, המבצעת מדי שנה עשרות פרויקטים.
הקבוצה פועלת זה 5 שנים בזירת הנדל״ן בישראל, את הקבוצה מנהלים הבעלים והמנכ״ל פנחס פרקש והמנכ״ל המשותף ישראל אברמוב. שני אושיות נדל"ן עתירי ניסיון.

קבוצת פרקש היא קודם כל חברה של אנשים למען אנשים, עקרונות הקבוצה מושתתים על יושרה ואמינות, אמון הדדי, תוך כדי שקיפות מלאה.

הקבוצה חתומה על עשרות פרויקטים חדשים של אלפי יחידות דיור בשלבים שונים של ייזום, תכנון ובנייה.