תוכן ממומן    

קבוצת ADVICE השיקה את אתר האינטרנט להוזלת ביטוח חיים

123rf

הטכנולוגיה החדשה תאפשר לציבור לבדוק בתהליך קצר אונליין את אפשרות הוזלת ביטוח החיים שלהם ולשדרג פוליסה תוך מס' דקות ללא בירוקרטיה. הבדיקה נעשית על חמשת חברות הביטוח הגדולות: הראל, כלל, מנורה מבטחים, הפניקס ומגדל. עפ"י הדיווחים מבוטחים הצליחו להוזיל עד 65% בהוצאה החודשית על ביטוח החיים שלהם.

הסוף לכפל ביטוחים? אתר האינטרנט ReCover שעובד עם חמשת חברות הביטוח הגדולות בישראל הושק לאחרונה במטרה למנוע כפל ביטוחים והוצאה מיותרת על פוליסות לא מעודכנות של הציבור. האתר, מציע תהליך ידידותי ופשוט לבחינה והחלפה של פוליסות ביטוח תוך מס' דקות וללא בירוקרטיה ועלויות לא צפויות.

לאחרונה דווח כי גולשי האתר הצליחו לחסוך עד 65% בהוצאות החודשיות על ביטוחי החיים. ההצעות השונות של הפוליסות מחברות הביטוח בישראל הן בעלויות מוזלות והשירות ניתן למבוטחי כלל חברות הביטוח בישראל.

"עולם הביטוח הינו תחום מתיש, בירוקרטי ומייגע עבור מרבית הציבור. חוסר הניסיון והידע המקצועי של הציבור מובילה אותם פעמים רבות לביטוחים כפולים ועלויות מיותרות ומטרת המערכת היא לאתר את אותן הכפילויות והמבצעים של הפוליסות החדשות, לשדרג את המבוטח בהתאם למחירים העדכניים (במידה ועדיפים כמובן) ולחסוך בהוצאות הביטוח". מספר יוסי אליהו, מנכ"ל החברה.

באתר, דיווחו על עלייה משמעותית בתנועה לאתר האינטרנט במהלך השבועיים האחרונים בעקבות משבר הקורונה והודות להנחיות הבידוד והסגר במשק שמאפשרים לציבור לטפל בנושאים הבירוקרטיים ומובילים אותו לאתר הוצאות שניתן להוזיל.