שוק ההון    

קולפלנט – אדיסון מציבה מחיר יעד של 1.5 שקל למניה; פי 4 ממחירה בבורסה

יחיאל טל, מנכל קולפלנט קרדיט: יח"צ

בעקבות פרסום התוצאות הכספיות של קולפלנט מעדכנת אדיסון את ההמלצה על מניית קולפלנט ומציבים לה מחיר יעד של 1.5 שקל למניה, כמעט פי שלוש מהמחיר בו היא נסחרת בבורסה בתל אביב – כ-40 אגורות למניה.

קולפלנט דיווחה ברבעון השני על עלייה של כ-209% בהכנסות שהסתכמו בכ- 170 אלף דולר והפסד של כ-1.5 מיליון דולר על בסיס GAAP, או הפסד כולל מתואם של 1.2 מיליון דולר על בסיס non-GAAP.

קולפלנט הינה חברת רפואה רגנרטיבית ישראלית, המתמקדת בפיתוח ומסחור מוצרים לשיקום רקמות באמצעות טכנולוגיה מבוססת צמחים – rhCollagen .לחברה כיום שני מוצרים בשוק באירופה – VergenixSTR ו- VergenixFG והיא מספקת הזמנות בארה"ב למוצר הדיו הביולוגי המשמש להדפסת איברים ורקמות

באדיסון מציינים כי העלייה החדה בהכנסות נבעו בעיקר הודות למכירות של מוצר ה BioInk-שלה בארה"ב ובמוצרי המותג ,Vergenix בעיקר VergenixSTR למחלת הגידים, באירופה. Bioink המבוסס על rhCollagen ממשיך להדגים כי מדובר בתחום פיתוח אסטרטגי עבור CollPlant ,עם מכירות חוזרות לצד ג'.

בעבר, הודיעה CollPlant כי קיבלה מספר הזמנות של מוצר ה BioInk שלה מחברות ביוטכנולוגיה ומכשור רפואי, המיועדות למחקר ופיתוח הדפסה ביולוגית של איברים ושתלים אורתופדיים, בהתאמה . BioInk הינו אטרקטיבי עבור יישומים אלה מאחר והוא יכול לייצר מטריצת קולגן מסודרת בעלת תכונות הניתנות לכוונון.

בתחילת אוגוסט אישרה CollPlant את כוונתה למחוק מיוזמתה את רישום המניות הרגילות שלה, כתבי אופציה )סדרה ט'(, וכתבי אופציה )סדרה יא'( מהמסחר בבורסה בתל-אביב, וכי יום המסחר האחרון בבורסה יהיה 29 באוקטובר 2018 .ניירות הערך של החברה בארה"ב (ADS ,אשר נסחרות ביחס של 1 ADSל-50 מניות רגילות )ימשיכו להיסחר בנאסד"ק.

עמוד מניית קולפלנט