תוכן ממומן    

קורס סוכן ביטוח באורין שפלטר – למה כדאי ללמוד? כל התשובות בכתבה הבאה

יובל פנקס, מרצה במכללת אורין שפלטר

האופציות העומדות בפני אנשים הרוצים לבחור מקצוע לחיים הן אינסופיות. אנשים אשר רוצים מקצוע שהוא גם מאתגר, גם מכובד וגם רווחי, יכולים לפנות לתחום הביטוח. אל התחום אפשר להיכנס בקלות יחסית ומסלולי הלימודים הם ממוקדים ופרקטיים מאוד.

ההתלבטות לגבי תחום התמקצעות היא גדולה, ואנשים מתלבטים רבות לפני שהם מבצעים את דריסת הרגל הראשונה שלהם. כל אחד מחפש את השילוב הנכון בין הרצון והתשוקה שלו לבין מקצוע יציב, איכותי ורווחי, ולעיתים, זה פשוט קשה. עם זאת, יש מקצוע אחד שנוטה לשלב בין אתגר, רווחיות, אסרטיביות ושירותיות והוא מקצוע הביטוח, שמושך אליו יותר ויותר אנשים מדי שנה. הפוטנציאל של הצלחה בתחום הביטוח הוא גדול והרבה אנשים רוצים להיכנס אליו, אבל לא כל כך יודעים איך להתחיל. בתחום של ביטוח, הכל מתחיל בבסיס – רכישת ההשכלה וסט הכלים במקום הנכון. יש הרבה מכללות שמספקות מסלולי לימודים בדרך להפוך לסוכני ביטוח, אך כאשר רוצים את הטוב ביותר, יש לפנות למכללת אורין שפלטר. במכללה המקצועית של אורין שפלטר מציעים מסלול ממוקד מאוד, קצר, נוח, וכזה שיסתיים בהסמכה לעבודה בתור סוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי, כאשר שני התחומים הם מרתקים ביותר.

אנשים אשר שואלים את עצמם למה כדאי ללמוד ביטוח ורואים שיש בכך הרבה יתרונות. ראשית, הם צריכים להבין את כל ההיבטים של התחום, כולל ההיבט האנושי שבעבודה עם לקוחות, וכמובן את ההיבט העסקי שצריך להניב רווחים. בחירה נוספת, שהיא חשובה מאוד, היא הדרך בה בוחרים לאחר ההסמכה, בין אם זו דרך עצמאית או כשכירים, שכן יש כמה אופציות, וכל אחד יכול לבחור בדרך שמתאימה לו ולשאיפות שלו. חשוב לקבל השכלה נכונה, להבין את העסק ורק אז להתקדם, ולא לדלג על אף שלב.

לבחור בדרך הנכונה

אצל כל אחד מאיתנו מגיע שלב בחיים בו צריך לבחור את הדרך בה נלך, והבחירה היא לא תמיד קלה. יש אנשים שבוחרים מקצועות כלליים ואחרים שבוחרים דרכים ספציפיות יותר, במטרה להיות יותר ממוקדים. כאשר הרצון הוא להיות יותר ממוקד ולבחור במקצוע שתמיד יש לו ביקוש, ושהוא רווחי ומכובד, אפשר וצריך לבחור בתחום הביטוח. לסוכני ביטוח תמיד יש צורך ועבודה, מכיוון שכל אחד צריך לבטח את עצמו, את משפחתו ואת נכסיו.

החיים הם מלאי הפתעות ואי אפשר לדעת מתי ניתקל בהפתעות נעימות, או מצד שני, באסונות גדולים שישנו את החיים. חשוב להבין שגם אם הכל נראה טוב, החיים הם מאוד שבריריים ויכולים להשתנות ברגע, ככה, וללא התראה מוקדמת, בגלל אירוע כזה או אחר. ביטוח הוא חשוב מאוד לכל אחד שרוצה להגן על עצמו ועל משפחתו ברגעים שהם קשים ובעיקר לא צפויים, ולכן יש הרבה מאוד חברות וסוכני ביטוח שפועלים כיום בישראל. כאשר מבררים לגבי ביטוח מכל סוג, צריך להסתכל על כמה אספקטים ולראות מה מתאים לנו ולאופי של החיים והרכוש שלנו. האם אנחנו צריכים דברים שהם בגדר חובה, איזה רכוש יש לנו והאם אנחנו יותר מועדים לפורענות מאחרים. כאן, סוכן ביטוח יכול מאוד לעזור, ולהיות נכס אמיתי עבור הלקוחות שלו. הסוכנים לא רוצים רק למכור, אלא לבצע את ההתאמה הנכונה למען הלקוחות שלהם. ואם גם אתם רוצים להצטרף לתחום בו הביקוש בעלייה מתמדת, לימודי סוכן ביטוח הם בדיוק בשבילכם.

תחום מרתק

תחום הביטוח הוא תחום מרתק שכולל בתוכו אלמנטים של יתרונות וחסרונות עבור המבטח והמבוטח. הוא תחום די גמיש שכן העובדים בו יכולים להחליט בין עבודה בתור עצמאי לבין עבודה בתור חברות גדולות. ביטוח הוא משהו שתמיד יהיה לו ביקוש, ולכן הקליינטורה היא בלתי נגמרת. לאור כל הפרמטרים הללו, מדובר בתחום שהוא מאוד מבוקש, שכן הוא גם רווחי, גם מאתגר, וגם כזה שהוא מאוד מכובד. השאלה הגדולה מבחינת סוכני הביטוח של העתיד היא היכן ללמוד כדי לקבל את ההכשרה הטובה ביותר.

לימודים של סוכני ביטוח שונים מאוד ממקצועות אחרים כי מדובר במקצוע ממוקד מאוד, ללא קורסים מיותרים ועבודות שלא לצורך, אם כי צריך לדעת היכן ללמוד. חשוב לזכור ללמוד את יסודות הביטוח היטב על מנת להפוך לסוכן ביטוח בכיר ומקצועי בבוא העת. המכללה האיכותית ביותר בתחום היא המכללה להשכלה פיננסית של אורין שפלטר, שמציעה מסלול לימודים איכותי ומקוצר בדרך להפוך לסוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי. המסלול של אורין שפלטר הוא פשוט ודורש מעבר של ארבעה קורסי יסוד ועוד שני קורסים בהתאם להתמחות. הלימודים נערכים בשעות הערב או בימי שישי, כך שניתן לעבוד במשרה מלאה ועדיין לעבור את התואר בהצלחה. המכללה גם מאפשרת תשלום מלא של שכר הלימוד באמצעות הפיקדון הצבאי, במה שעוזר להרבה מאוד אנשים שמחפשים את דרכם לאחר השחרור ויש לה שני קמפוסים – בחיפה ובתל אביב.

המעטפת הנכונה

באורין שפלטר מעניקים לסטודנטים את כל הכלים שצריך סוכן ביטוח איכותי, בין אם הוא עצמאי ובין אם הוא שכיר. מעבר לנושאים הטכניים, הלוגיסטיים, הבירוקרטיים והמקצועיים, חשוב לשלב בעבודה גם את נושא האנושיות מול הלקוח. חשוב לדעת לקיים דיון פורה עם הלקוח, ולהתאים לו פוליסה בהתאם לצרכיו. את המענה הטוב ביותר מעניקה מכללת אורין שפלטר, שמספקת מסלולי לימוד מגוונים בתחום הביטוח, אשר מכינים את הסטודנטים בצורה מושלמת למבחני הלשכה הרלוונטיים. זה מתאפשר בזכות מרצים איכותיים, תוכן פרקטי וסטאז' במקומות נחשקים. על מנת למצוא קורס ביטוח איכותי וטוב יש לבדוק שבמכללה יהיו התנאים המתאימים, יחס אישי מהמורים ומצוינות מובטחת בקרב הבוגרים. הלימודים הם מקיפים וכולל גם נושאים הנוגעים לחיתום ביטוח, אשר נוגעים יותר בתחום הבין אישי והתאמת פוליסה מתאימה ללקוח.

כל מי שמחפש לקבל לימודי ביטוח איכותיים יגלה שהלימודים במסגרת הקמפוסים של מכללת אורין שפלטר בתל אביב ובחיפה הם נוחים מאוד וממוקדים מאוד, ויתרה מכך, מאפשרים לעבוד בעבודה במשרה מלאה ולקיים את החיים הפרטיים ללא הפרעה. במכללה אף מעודדים את הסטודנטים לעבוד בתחום ושומרים על קשר עם החברות הגדולות ביותר בישראל במטרה להכניס את הסטודנטים לסטאז'ים ברמה גבוהה, כדי להכין אותם בצורה האופטימלית לקראת עבודה בתחום. מה שמייחד את המכללה הוא האיכות שבחומר הנלמד, וכמובן כל מה שהיא נותנת מבחינת מעטפת של לימודים, כולל שעות אישיות עם המרצים ויכולת ללמוד את הקורסים בבית דרך המחשב.

לפרטים נוספים אודות לימודי ביטוח או ייעוץ לימודים צרו קשר 077-362-6152