תוכן ממומן    

קיפאון בענף הנדל"ן? לא כך הם פני הדברים בעיר הרצליה.

מנתוני הלמ"ס עולה כי גם בשנים האחרונות עיר החוף במרכז הארץ ממשיכה לעורר עניין רב בקרב משקיעי נדל"ן ומשפחות.

למרבה ההפתעה תנועת העסקאות ובהתאם עליית המחירים לא מתמקדים עוד באזור הרצליה פיתוח אלא באזור מסביב למרכז הבינתחומי.

מי שעוזר לעורר עניין גדול באזור זה של העיר הרצליה הוא לא אחר מאשר ג'קי שניידר ולא בפעם הראשונה.

שניידר עשה לעצמו שם גדול כאשר עורר בצורה חסרת תקדים את מתחם רחוב המסילה באזור הרצליה ב' לפני כ 13 שנה כאשר ארגן מאחוריו קבוצות רוכשים לקרקעות אשר נרכשו מבעלים פרטיים וכן ממכרזים שהוצעו לקהל הרחב על ידי העירייה המקומית.

לאחרונה הוא זיהה את אזור צפון הרצליה ושטחי שדה התעופה המתפנה ובסמוך מאוד לבינתחומי כ "פריים לוקישיין" הגדול הבא של הרצליה.

"כל הסממנים מעידים כי בקרוב מאוד התוכנית להקמת שכונה חדשה על מתחם שדה התעופה תקבל את האישורים הסופיים, יהיה זה סוף לתהליך שנמשך כבר קרוב לעשרים שנה. 

הקרקעות הן בבעלות פרטית בטאבו והסטטוס חקלאי עדיין למרות שהתוכנית הופקדה ולכן הצפי הראשוני הוא להשבחה שתהיה שווה מאות אחוזים", סיפר שניידר בכנס נדל"ן בינלאומי שנערך דרך הזום בעקבות משבר הקורונה".

לאחרונה ג'קי שניידר אף חזר אל החברה אותה הקים לפני קרוב לשלושה עשורים, "קבוצת שניידר נדל"ן", זאת לאחר שהחליט לסיים את דרכו ולמכור לשותפיו את חלקו בחברת  "אפסייד" נדל"ן לאחר שהקפיץ אותה לפסגת הבמה.

שניידר לא נתן למעבר המתוקשר להפריע לו להמשיך להבריק ולעשות חיל בכל הנוגע לפעילות הנדלניסטית שלו בארה"ב אין שום שינוי, על המיזם הנוכחי בו הוא פעיל מעבר לים הוא סיפר:

"אני מנהל תהליך של שינוי ייעוד לשטח שרכשתי בעבר שעליו ישבה מפקדת האף בי איי,מדובר בשטח גדול בעיר ג'קסונוויל-פלורידה והתכנון הוא לבנות מרכז מסחרי וכאלף יחידות דיור חדשות".

משקיעים רבים וביניהם אנשי עסקים ידועים, מאוד אוהבים להיצמד לשניידר כאשר הוא מחליט על יעדים ופרוייקטים חדשים, השם שלו הולך לפניו כמי שהופך קרקעות עזובות למכרה זהב, כך עשה קודם לכן במגוון עסקאות בפלורידה ובמיאמי ובישראל , ומה הסוד אתם שואלים? שניידר השיב: "אין שום סודות אלא אמונה שלמה בפוטנציאל של העסקה לצד בדיקות מעמיקות , לכן אני תמיד נכנס עם כסף משלי לצד שאר המשקיעים, כי האינטרס שלי זהה לשלהם, לקצור תשואה יפה לאחר השבחת השטח תוך מספר קטן של שנים".

עוד על העסקה אשר מתבשלת בצפון הרצליה שניידר הסכים לספר:

"העסקה הזו נמצאת על עתודת הקרקע האחרונה בהרצליה ולכן העירייה בחרה באחד ממשרדי האדריכלים הנחשבים ביותר, " פרחי-צפריר אדריכלים" והתכנון הוא לבנייה של כ  12 אלף יחידות דיור חדשות לצד שטחי מסחר ותעסוקה"

תנועה ערה נרשמה בתקופה האחרונה אל עבר המשרדים של "קבוצת שניידר נדל"ן" במגדלי בסר 4 בבני ברק, כי את ההזדמנות הפז האחרונה בהרצליה אף אחד מכרישי הנדל"ן לא רוצה לפספס.

התוכנית שנבחרה ואושרה ע"י ע. הרצליה


אושרה להפקדה תוכנית הבניה על שטחי שדה התעופה של הרצליה