קניית קישורים איכותיים– buypost שירות שכדאי להכיר
תוכן ממומן    

קניית קישורים איכותיים– buypost שירות שכדאי להכיר

למילים יש כוח רב. אנו משתמשים במילים כדי לבצע עסקאות חשובות, לבוא בברית נישואין, לברך אחד את השני לשלום וגם כדי להיפרד. בעולם האינטרנטי למילים יש כוח הרבה יותר גדול ומשמעותי. מילות החיפוש, למשל, מאפשרות לגולשים להגיע לבעלי עסקים המציעים שירות מסוים כמו רופא שיניים בחיפה או עיצוב שיער בתל אביב. כמו כן, כל מקדם אתרים יודע שכדי שגוגל תתייחס ברצינות לאתר זה או אחר, יש לדאוג לאספקת תכנים איכותיים לאתרים.

לקדם בעזרת מילים

המשפט "התוכן הוא המלך" נאמר פעם על די ביל גייטס ב-1996 והוא רלוונטי עד היום. הדרישות של גוגל לגבי תוכן איכותי הולכות וגדלות. אם בעבר מאמר המפוצץ במילות מפתח היה עובר איכשהו (וגם לא תמיד), הרי שעכשיו קיימת דרישה לשלב את מילות המפתח בדרך טבעית יותר. כמו כן, גוגל נוטה לתעדף תכנים ממוקדים וענייניים שבאמת מעניקים ערך מוסף לגולש ומלמדים אותו דבר מה חדש. הדבר נכון גם לכתבות יח"צ, אותן כתבות שמשיגות לכם קישורים לאתרים חיצוניים.

מה צריך להביא בחשבון כאשר כותבים כתבות יח"צ?

אם אתם רוצים שהעסק שלכם יופיע באתרים מובילים, חשוב לפנות לאתרים מובילים כמו אתרי חדשות על מנת לפרסם כתבות על העסק שלכם. בדרך זו תוכלו להגדיל את החשיפה וליהנות מלידים איכותיים. אבל לפני הכול, עליכם לכתוב כתבה מנצחת. אלה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם בזה:

  1. חשבו מה אתם יכולים ללמד את הגולש.

כאמור, תוכן איכותי הוא תוכן שנועד ללמד את הגולש משהו חדש. מכיוון שאין מישהו שמכיר את התחום שאתם עוסקים בו טוב יותר מכם, אתם יכולים לשתף את הלקוח בידע שלכם וללמד אותו משהו שהוא לא ידע. אלה יכולים להיות טיפים לניקוי יעיל יותר של הבית, מדריך לבחירת חברת שיפוצים או כל דבר אחר.

  1. שתפו את הגולש במשהו אישי.

רוצים ליצור קשר עם הגולש? שתפו אותו במשהו אישי על עצמכם ועל העסק. זה לא אומר שאתם צריכים לספר עכשיו סיפור קורע לב על המסע של סבתא שלכם לישראל, אבל נגיעה אישית קטנה יכולה לעשות את כל ההבדל. לדוגמה, כיצד הגיע הרעיון של הקמת העסק? עם איזה קושי משמעותי התמודדתם בחייכם שגרם לכם לפתוח את העסק? איך אתם מתכוונים לעזור לאחרים באמצעות הכלי או השירות שפיתחתם?

  1. שמרו על שפה נאותה בגובה העיניים.

מצד אחד, הכתבה שלכם צריכה להיות כתובה בשפה נאותה וקולחת, ללא משפטים מסורבלים וללא שגיאות כתיב. מצד שני, על הכתבה להיכתב בגובה העיניים. אם אתם מעוניינים לפנות לכמה שיותר אנשים, וודאו שכל אחד מבין את מה שאתם מנסים להגיד בכתבה.

  1. בקשו מחבר לקרוא את מה שכתבתם.

לפעמים עיניים נוספות יכולות לשפר את הכתבה שלכם. עמלתם במשך שעות על כתבה לעסק שלכם? תנו לחבר אחד או שניים לקרוא אותה ולהעיר הערות. אתם רק תרוויחו מכך.

ואם אין לי זמן לכתוב כתבות כאלה?

בין כל הסידורים השונים שאתם צריכים לערוך, לא תמיד יש לכם זמן לכתוב כתבה לאתר מוביל. וזה בסדר, כי אתם מוזמנים להשתמש בשירות מיוחד הנקרא קניית קישורים איכותיים. כלומר, אתם משלמים על כתיבת כתבה ובתמורה לכך כותב תוכן מקצועי כותב עבורכם את הכתבה, תוך שהוא לומד כמה שיותר על העסק שלכם ושם לב לדגשים חשובים. בדרך זו ניתן לחסוך זמן יקר ולהתפנות לעיסוקים חשובים יותר שנוגעים לתחום העיסוק שלכם.

איך מוצאים חברה לרכישת כתבות בתשלום?

לאחר שהבנו את חשיבותו של שירות קניית כתבות בתשלום וכיצד הוא יכול לעזור לכם לפרסם כתבה באתר מוביל, נעבור לדרך שבה כדאי לבחור שירות קניית כתבות בתשלום. דבר ראשון, חשוב לפנות לחברה מקצועית ומנוסה שמכירה מקרוב את עולם התוכן וקידום האתרים. דבר שני, על כותב התוכן להיות פתוח ומקבל. עליו להבין כיצד פועל העסק שלכם ולהיות קשוב לדרישות ולהיבטים שאתם מעוניינים להדגיש. כאשר מדובר בכותב תוכן בעל ניסיון רב בתחומו, הוא יוכל להמליץ לכם על הדרך הטובה ביותר לגשת אל הכתבה על העסק. ולבסוף, חשוב שתהיה כימיה ביניכם לבין הכותב ושתאהבו את סגנון הכתיבה שלו. כך תוכלו לעבוד עמו לאורך זמן רב ולפרסם מגוון רחב של כתבות באתרים מובילים.