שוק ההון    

קסטרו מחזקת את פעילות האונליין; רכשה את 80% מלאדילה

גבי רוטר מנכ"ל קסטרו ומייסדי לאדילה חוגגים את הרכישה

קבוצת קסטרו-הודיס מרחיבה את פעילות האונליין שלה ורוכשת את אתר האופנה לאדילה ladila, אתר מכירות און ליין לאופנה, הנעלה וקוסמטיקה. אתר האופנה לאדילה נחשב לייחודי בתחום בשל שירות ה-after pay הקיים בו. בלאדילה נתנו מענה לחסם הקנייה העיקרי בהזמנות פריטים און ליין , היכולת למדוד. במודל ה – afterpay לקוחות יכולים למדוד את הפריטים בבית לפני התשלום

ומשלמים רק על מה שהחליטו לרכוש, את שאר הפריטים ניתן להחליף או להחזיר עם שליח עד הבית בחינם. בשילוב עם משלוח מהיר תוך יום אחד בלבד בלאדילה מצליחים לגייס לקוחות שעד היום ויתרו על חווית הקניות ברשת מסיבות אלה.

לאדילה הוקמה בשנת 2014 על ידי ארבעה יזמים צעירים: לירן אברהם, לאדילה ברקוביץ, אליחי מיסן וספיר סילברשטיין.

האתר פועל בזירה הדיגיטלית בישראל והוא בעל פעילות ענפה ברשתות החברתיות. לטענת קסטרו האתר מתאפיין ביחס המרה גבוה ובעדכון קולקציות מהיר כך שבכל שבוע מוצגות בו שתי קולקציות מלאות חדשות העולות לאתר.

גבי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו אמר היום: "כמי שפועל בעולם האופנה הישראלי למעלה מ-40 שנה, אני תמיד שמח לגלות יזמי אופנה צעירים מלאי כישרון ומוטיבציה. מצאתי בלאדילה פוטנציאל לחיזוק קבוצת קסטרו בזירת האונליין המתפתחת בארץ ובעולם. הקונספט המכירתי הייחודי של לאדילה, באמצעות שירות after pay כמו גם תמהיל המוצרים באתר הופך אותו לאתר מושלם לצעירות שאוהבות אופנה".

היזמים אמרו: "כשהקמנו את האתר זה היה שעשוע. לא חשבנו שיום יבוא וקסטרו הענקית תתעניין בנו. אנו מודים שזהו יום מרגש מבחינתנו, אנחנו מאמינים שבקסטרו נצליח למצות את מלוא הפוטנציאל של המותג בשוק הישראלי ונמשיך לצמוח בעזרת חדשנות, שירות מצויין והקשבה ללקוחות שלנו."

קסטרו החלה למכור אונליין בינואר 2013  באתר castro.com ומוכרת כיום בישראל ולמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם. לאחרונה השיקה קסטרו את שירות "מהיום למחר" שבו הלקוח מקבל את הזמנתו  כבר למחרת היום באמצעות שליח עד הבית.

ביוני 2018 רכשה קסטרו את מלוא הפעילות של חברות קבוצת הודיס בדרך של הסכם החלפת מניות ויצירת קבוצת האופנה והלייף סטייל הגדולה בישראל.

מכירות הקבוצה המאוחדת, על בסיס תוצאות שנת 2017, הסתכמו לכ- 1.8 מיליארד ש"ח עם EBITDA של כ-174 מיליון ש"ח.