קרית גת: רם אדרת ואפי קפיטל יבנו 246 יחידות דיור בכרמי גת
חדשות    

קרית גת: רם אדרת ואפי קפיטל יבנו 246 יחידות דיור בכרמי גת

כרמי גת, קרית גת, צילום אלה מאירוביץ

מעודכן ל-07/2021

בכך עולה ל-1,500 מספר הדירות שמקימה קבוצת רם אדרת, במסגרת המכרזים שבהם זכתה בתוך שנתיים ■ מחירה של דירת 4 חדרים בפרויקט – החל מ-1.43 מיליון שקל

קבוצת רם אדרת וחברת אפי קפיטל זכו במכרז להקמת 246 יח"ד בשכונת כרמי גת בקרית גת. במסגרת הפרויקט ייבנו כמה בניינים בתמהיל דירות מגוון, הכולל דירות 3, 4, ו-5 חדרים, וכן דירות גן ופנטהאוזים. מהחברות נמסר כי מחירה של דירת 3 חדרים יחל מ-1.26 מיליון שקל, מחירה של דירת 4 חדרים – מ-1.43 מיליון שקל ומחיר דירת 5 חדרים – מ-1.55 מיליון שקל. החברות ישלמו כ- 90.5 מיליון שקל (לא כולל מע”מ) וכן הוצאות פיתוח בסכום של כ-39 מיליון שקל (כולל מע”מ).

לאחרונה פרסם אתר יד2 כי קריית גת מדורגת רביעית ברשימת הערים שאוכלוסייתן צפויה לגדול בשנים הקרובות, עם גידול צפוי בשיעור של 22% ותוספת של כ-4200 דירות חדשות. לדברי אוהד יחזקאל, מנכ"ל מנהלת הסכמי הגג בקריית גת: "בשנתיים הקרובות צפויות להתווסף לקריית גת כ-4,500 יח"ד, רובן בשכונת כרמי גת. מדובר בשכונה שהיא מהמתקדמות והמבוקשות ביותר בישראל. כרמי גת היא שכונה חכמה, שמרושתת כולה במערכת חיווי, שליטה ובקרה. השכונה נהנית גם מנגישות גבוהה במיוחד, שלושה גשרים מחברים את כרמי גת לעיר הוותיקה ומתחברים לשני מחלפים לכבישים הראשיים. כמו כן, ישנה תחנת רכבת סמוכה והשכונה מרושתת כולה בשבילי אופניים. בנוסף, ישנו פיזור מיטבי של שצ"פים ומוסדות חינוך וציבור בפרויקט, כגון גני ילדים, בתי ספר, בתי כנסת וכדומה – שהמרחק אליהם מהבית הוא מקסימום 250 מטר, אין את זה באף שכונה בישראל".

דורון נמרוד, מנכ"ל משותף בקבוצת רם אדרת, מסר: "כרמי גת מושכת אליה בשנים האחרונות אוכלוסייה חזקה של זוגות צעירים ומשפרי דיור, בהם כאלו העובדים בפארק התעסוקה הגדול בעיר. במרחק של 40 דקות נסיעה ברכבת מתל אביב, אפשר ליהנות משכונה ברמה גבוהה ולרכוש דירה ברמות מחירים סבירות ביותר. בשנה האחרונה שמנו לעצמנו למטרה להרחיב את פעילותינו בתחום הייזום והביצוע בענף המגורים, לצד הפעילות שלנו בהתחדשות עירונית ובפרויקטים הנדסיים מורכבים. המכרז הזה מצטרף לשורה של מכרזים שבהם זכתה הקבוצה בשנתיים האחרונות, הכוללים כ- 1,500 יח"ד".

עיר ללא הפסקה – הסכם גג נוסף לבניית 7.2 אלף דירות בקרית גת