רבוע כחול נדל"ן – הפחיתה 81 מיליון שקל משוויו של קניון TLV; הרווח צנח ל-4 מיליון שקל
שוק ההון    

רבוע כחול נדל"ן – הפחיתה 81 מיליון שקל משוויו של קניון TLV; הרווח צנח ל-4 מיליון שקל

השנה חל היום האחרון להגשת דו"חות החציון הראשון (והרבעון השני) ביום שישי, ה-.31. היום האחרון להגשת הדו"חות ידוע כיום שבו מתפרסמים עשרות רבות של דו"חות כספיים של חברות שמחכות לרגע האחרון. לעיתים קרובות לא מדובר רק בדחיינות. המבול של הדו"חות מאפשר לחברות שהדו"ח שלהן לא מבריק במיוחד, לנסות להיעלם בשטף הדו"חות, אולי לא ישימו לב אליהם.  ואם יוצא שהיום הוא יום שישי – על אחת כמה וכמה. אחת החברות שפירסמו את דו"חותיהן ברגע האחרון היא רבוע כחול נדל"ן.

ואכן, התוצאות ברבעון השני היו לא משהו. רבוע כחול נדל"ן רשמה בדו"ח הכספי הפחתה בסך של 81 מיליון שקל בשוויו של קניון האופנה  TLV , שבו היא מחזיקה 50%, הממוקם ברחוב החשמונאים בתל אביב.

מהנתונים שפורסמו במסגרת הערכת שווי לקניון, אשר פורסמו ביחד עם הדו"ח הכספי, עולה כי שיעור התפוסה בקניון עומד על כ-80% בלבד, וממצוע השכירות למטר עומד על 306 שקל למ"ר. משרד השמאים גרינברג אולפינר ושות שביצע את הערכת השווי, מעריך את שוויו של הפרוייקט, ביחד עם החניון התת קרקעי בכ-1.68 מיליארד שקל.

ביחד עם רבוע כחול נדל"ן מחזיקים בקניון גם גינדי השקעות 25%, והאחים משה ויגאל גינדי (25%).

בסך הכל הסתכמו ההכנסות של ריבוע כחול נדל"ן בכ-69 מיליון שקל לעומת כ-99 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017.

ההכנסות מדמי שכירות עמדו על כ-50 מיליון שקל, לעומת כ-57 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017.

בשורה התחתונה הרוויחה רבוע נדלן כ-4 מיליון שקל ברבעון השני לעומת כ-36 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017.

מריבוע כחול נמסר כי ה -ROI של החברה ברבעון השני הסתכם בכ-61.5 מיליון שקל לעומת כ-61.2 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017. ברבעון השני נרשמה תוספת ל-ROI בגין חלקה של רבוע ב- NOI של קניון TLV אשר נפתח בסוף חודש מרץ 2017 בסך של כ-8.7 מיליון שקל, לעומת תוספת של כ- 5 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017.