שוק ההון    

רבל – המכירות עלו, אבל גם ההוצאות; רווח של 1.1 מיליון אירו בלבד ברבעון

הרווח הנקי  של החברה, עוסקת בפיתוח וייצור מערכות אוורור ומכלולים מפלסטיק לתעשיית הרכב, עלה ברבעון הראשון של 2019 בכ-22% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והגיע לכ-1.1 מיליון אירו

רבל דיווחה על תוצאתיה לרבעון הראשון 2019. הכנסות הסתכמו בכ-63.2 מיליון אירו, גידול של 31% בהשוואה להכנסות הרבעון הראשון של 2018. הגידול במכירות בין התקופות נובע מצמיחה משמעותית בשני תחומי הפעילות של החברה: בתחום מערכות הרכב צמחו ההכנסות בכ-32% בהשוואה לרבעון הראשון של 2018, והסתכמו ב-30.9 מיליון אירו; בתחום החלקים המבניים לחברה (פעילות חברת ארקל) צמחו ההכנסות ב-30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, לכ-32.4 מיליון אירו. הגידול המשמעותי בהכנסות תואם את מגמת הגידול בצבר הסכמי המסגרת של החברה, שמתורגם למכירות ללקוחות החברה.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון הסתכם הרווח הגולמי בכ-12.3 מיליון אירו (כ-19.5% מסך ההכנסות),  עלייה של כ-40% בהשוואה לרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2019, שהסתכם ב-8.8 מיליון אירו (כ-18.2% מסך ההכנסות).

ה- EBITDA ברבעון הראשון של 2019 הסתכם בכ-8 מיליון אירו (12.6% מסך ההכנסות), וזאת בהשוואה ל-EBITDA של כ-4.4 מיליון אירו (כ-9.1% מסך ההכנסות) ברבעון הראשון של 2018.

הרווח הנקי  ברבעון הראשון של 2019 עלה בכ-22% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והגיע לכ-1.1 מיליון אירו.

צבר הסכמי המסגרת למועד פרסום הדוח מסתכם בכ-1.72 מיליארד אירו. מתחילת 2019 ועד מועד פרסום הדוח הכספי הנוכחי התקשרו חברות הקבוצה בהסכמי מסגרת חדשים לאספקת מוצרים ותבניות בסך כולל של כ-96 מיליון אירו.

רבל הינה חברה בינלאומית העוסקת בשני תחומים:

(א) תכנון, פיתוח, ייצור ושיווק של שסתומים לאוורור מיכלי דלק ברכב, שסתומים למערכות בלימה ומתזים לשטיפת הפנסים.

(ב) תכנון, פיתוח, ייצור ושיווק של חלקים מבניים מפלסטיק המיוצרים בטכנולוגית הזרקה תרמופלסטית מחוזקת בסיבי זכוכית ומיועדים להתקנה במערכות שונות של כלי רכב. חלקים אלו מחליפים חלקי מתכת ומשמשים בעיקר להפחתת משקל הרכב.

עם לקוחות החברה נמנים יצרני מערכות לרכב  (Tier-1) ויצרני רכב (OEM) כגון פולקסווגן, אאודי, ג'נרל מוטורס, מרצדס, יונדאי ואחרים.

רבל: הרווח עלה ב-2018, אבל ברבעון הרביעי הפסד של 1.5 מיליון אירו

רבל – עברה מהפסד לרווח של מיליון יורו; צבר ההזמנות זינק ל-1.7 מיליארד אירו