חדשות    

רובינשטיין: החל אכלוס פרויקט TOU-TOWERS במתחם יצחק שדה

TOU-TOWERS  – צילום: יח"צ רובינשטיין

מעודכן ל-07/2021

בין החברות ששכרו משרדים במגדלים שבמתחם יצחק שדה בתל אביב: קבוצת עורכי הדין "הרצוג פוקס נאמן", חברת MONDAY וחברת אנבידיה דמי השכירות בפרויקט – בין 100 ל-110 שקל למ"ר

בימים אלו הסתיים שיווק המשרדים בפרויקט מגדלי TOU-TOWERS"" שהקימה חברת רובינשטיין במתחם יצחק שדה בתל אביב ואכלוס המשרדים החל.

הפרויקט שהוקם על מגרש של 8.5 דונמים, כולל שני מגדלי משרדים בני 34 קומות כל אחד, ובסך הכול 85,000 מ"ר בנוי, ובנוסף חניונים בשטח של 35,000 מ"ר. גובה דמי השכירות בפרויקט – 110-100 שקל למ"ר מעטפת.

עם החברות הגדולות ששכרו משרדים בפרויקט "TOU-TOWERS" נמנות: משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן (19 קומות), חברת MONDAY (15 קומות) , חברת אנבידיה, אשר רכשה לאחרונה את מלאנוקס (8 קומות), משרד עו"ד שיבולת (6 קומות) ועוד.

המגדלים תוכננו על ידי משרד יסקי מור סיון, במראה של תאומים עם כיתום לא סימטרי וייחודי בין הקומה 28 ועד לקומה 34. בשל התכנון והעיצוב המיוחד של הבניינים, שטח הקומות נע בין 1,220 מ"ר ל- 1,400 מ"ר לקומה.

בקומת הקרקע של הפרויקט ישנו שטח מסחרי של כ-1,500 מ"ר, שבו יפעלו בתי קפה, מסעדות ושאר שירותים לדיירי הבניין, עם יציאה נוחה לפארק הצמוד.

קבלנית הפרויקט היא חברת B.S.T, שנחשבת לאחת החברות המובילות בשוק הבנייה והייזום, ובנתה קודם לכן עשרות פרויקטים, ובנהם: עזריאלי טאון, בנין אפל בהרצליה , בית מנורה רמת גן, מגדלי TOHA בתל אביב ובנייני פארק.

שלב אכלוס המשרדים בפרויקט החל לפני כשבועיים. משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן היא החברה הראשונה שאכלסה את משרדיה, ובחודש אוגוסט תאכלס חברת מנדיי 19,000 מ"ר נוספים.

הפרויקט הוא חלק מחטיבת הקרקע של "מתחם יצחק שדה" שמתפרש על שטח כולל של 81 דונם, בין הרחובות בגין, המסגר, יצחק שדה והמשך רחוב מזא"ה. המתחם יכלול עם סיומו 14 מגדלים, מהם 10 מגדלי משרדים ו-4 מגדלי מגורים ומלונאות.

כנו כן, במרכז המתחם מוקם פארק מטופח בשטח של כ-20 דונם –ובו בריכה אקולוגית, שטחים ירוקים נרחבים, מתקני כושר וספורט, אזורי התכנסות, טיילת היקפית, בתי קפה ומסעדות. המתחם נושק לתחנת קרליבך של הרכבת הקלה – שמהווה את המפגש היחיד בין הקו האדום והקו הירוק וצפויה להתחיל לפעול בנובמבר 2022.

מהשפעות הקורונה: ירידת מחירי השכירות בבנייני המשרדים