חדשות    

רווחת העובדים: חברת גרפיטי חתמה על הסכם קיבוצי

מעמד חתימת ההסכם בחברת גרפיטי

מעודכן ל-07/2021

ההסכם שיחול על 120 עובדי החברה המתמחה בשיווק ציוד משרד כולל העלאה בשכר ותוכנית פרמיה חדשה, לפי יעדי ביצוע

ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת "גרפיטי" חתמו על הסכם קיבוצי. ההסכם יחול על 120 עובדי החברה שמתמחה בשיווק ציוד משרדי וציוד לבתי ספר, ובסיסה במודיעין.  ההסכם יהיה בתוקף עד שנת 2024.

מעיקרי ההסכם: העלאה ברכיב שכר הבסיס באופן דיפרנציאלי, תוספת שכר חד-פעמית לעובדים המוגדרים ותיקים, תוספת שכר שנתית של עד 2% לכלל העובדים, והעלאה של 3% בשכר לנהגים בחברה. כמו כן סוכם על הגדלת ההפרשות לקרן ההשתלמות, הגדלת תשלומי האש"ל, הגדרה של תוכנית פרמיה לפי יעדים ותקציב רווחה שנתי.

את ההסכם הובילו יו"ר איגוד עובדי התעשייה בהסתדרות גבי אסרף ויו"ר מרחב שפלה בהסתדרות משה ארבלי. במשא ומתן לקחו חלק מ"מ מרחב שפלה בהסתדרות דני אוחיון, מנהל חטיבה באיגוד התעשייה יוגב עשור, עו"ד רענן שקדי מהלשכה המשפטית לאג"מ וחברי הוועד בחברת גרפיטי.

יו"ר איגוד עובדי התעשייה בהסתדרות, גבי אסרף, אמר: "בתקופה כזאת מאתגרת, בצל משבר קורונה, להגיע להסכם שמשפר ומיטיב את תנאי העבודה מתוך אמונה שהחברה תצליח – זה הישג לא מובן מאליו".

יו"ר מרחב שפלה בהסתדרות, משה ארבלי, הוסיף: "אחרי שהמרחב דאג לאגד את העובדים לפני שלוש שנים, אני שמח על המעמד שהגענו אליו כעת, ועל שיפור התנאים שנובעים מההסכם".

ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה כללי במשק על רקע המחלוקת בנושא תשלום ימי הבידוד לעובדים