חדשות    

רוסאריו: המלצה על עזריאלי

גם כאשר מדובר בתחומים שהם קצת יותר מאתגרים בתקופה זו, למשל תחום הקניונים, הציגה החברה גידול מרשים בפדיונות של 2.3% מנכסים זהים לעומת השנה שעברה

אנליסטית הנדל"ן של עזריאלי,  רינת שילה, ממליצה על עזריאלי. "עזריאלי שועטת קדימה – החברה איתנה, וממשיכה ליזום ולהקים מגה פרויקטים, ובכך להתרחב ולצמוח מאוד ברמת השטחים ובמקביל  להרחיב ולגוון את תמהיל הנכסים והאזורים תוך שימוש במינוף נמוך מאוד ובסביבת ריביות חוב של פחות מ 2 אחוז", היא כותבת.

"בין היתר, החברה מגדילה את שיעור נכסי הדיור המוגן בפורטפוליו שלה, ככרית ביטחון העשויה להקל על החברה בתקופות של מיתון. נכסי החברה ממוצבים ברמה גבוהה ואכן מספקים את הסחורה – החברה מצליחה לאכלס את הנכסים במלואם, והנכסים מציגים גידול של 10%  ב NOI לרמה של 1,523 מיליון שקל לעומת אשתקד וגידול של 11% ב FFO לרמה של 1,523 מיליון שקל (בנטרול הדיור המוגן) . גם כאשר מדובר בתחומים שהם קצת יותר מאתגרים בתקופה זו, למשל תחום הקניונים, הציגה החברה גידול מרשים בפדיונות של 2.3% מנכסים זהים לעומת השנה שעברה.  האיתנות הפיננסית של החברה מאפשרת לה קצב צמיחה מהיר ונראה כי מאזנה ימשיך לאפשר לה התרחבות תוך שמירה על מדדים פיננסיים יציבים", הוסיפה

 

"להערכתנו, עזריאלי מוציאה לפועל את האסטרטגיה לגיוון מקורות הכנסה, ובדרך להיות לא רק חברה  לניהול קניונים, מבנה המאזן יציב, הנזילות הגבוהה, איכות ההנהלה ויכולת הצמיחה באמצעות ייזום משמעותי ויכולת ביצוע של מגה פרויקטים, הם פרמטרים משמעותיים במימוש מטרותיה", המשיכה.

 

"ברבעון זה ההתפתחויות הן בהתאם לתחזיותינו ואף יותר מכך, לפיכך אנו מעדכנים כעת את השווי ההוגן ומאמינים כי מניית עזריאלי אמורה להוות עוגן בכל תיק השקעות בנדל"ן", סיכמה.

דיסקונט ברוקראז': השורה התחתונה של מליסרון טובה משל עזריאלי

Wework תקבל 15 אלף מר בעזריאלי טאון