חדשות    

רכבי הפנאי של קאדילק – יש לכם 700 אלף שקל?

 

לצד  XT6 הצפוי להגיע לישראל בקרוב חשפה קאדילק גם אבטיפוס של רכב פנאי חשמלי

קאדילק הציגה השבוע בתערוכה בדטרויט את רכב הפנאי -XT6  זה מתוכנן להגיע לישראל בסוף השנה. יש לו  עיצוב מודרני עם יחידות תאורה קדמיות צרות וסבכה גדולה. הוא באורך  505 ס"מ, רוחב של 196 ס"מ, גובה של 175 ס"מ ולבסיס גלגלים אורך 286 ס"מ".

מחירו צפוי להיות בטווח של 705-345 אלף שקל. בשלב ראשון יוצע  עם מנוע צפוי של מנוע V6 בנזין אטמוספרי, בנפח 3.6 ליטר ועם הספק ומומנט משוערים של 310 כ"ס ב-6,600 סל"ד ו-38 קג"מ ב-5,000 סל"ד. גם גרסת הנעה כפולה עם אותו מנוע ותיבה צפויה

אבזור הבטיחות יכלול שבע כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לפנים ולאחור עם זיהוי הולכי רגל (בשני הכיוונים), מערכת ראיית לילה, מצלמות HD היקפיות כולל שמירת תיעוד הנסיעה למקרה הצורך, סיוע בשמירת נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. אפשר להזמין את הרכב באחד משני עצובים, פרימיום או ספורט.

האבזור הנוסף כולל טעינה אלחוטית לטלפון חכם וקישורו באמצעות טכנולוגיית NFC, הנעה מרחוק, מושבים אחוריים מתקפלים חשמלית, מערכת עזר לחנייה ששולטת בכל פעולות הנהיגה. בהמשך השנה צפויים פרטים נוספים

כמו כן חשפה קאדילק, יצרנית כלי הרכב היוקרתיים, כי היא מצטרפת למועדון רכבי הפנאי החשמליים.  שם הדגם בינתיים  BEV3.והוא עדיין רק אבטיפוס אבל הוא מיועד להיות רכב ראשון בקונצרן שלGM  לפלטפורמה חדשה המיועדת לרכבים חשמליים.

עדיין לא פרסמה החברה מפרט טכני,  או תאריך  לייצור סדרתי, אבל אפשר לראות עיצוב שמאוד מזוהה עם החברה כולל יחידת הלד האנכית.