תוכן ממומן    

רכישת נדל"ן ביוון – ממה אתם מוכרחים להיזהר?

freepik

החלטתם כי ברצונכם לרכוש נכס ביוון? אם תעשו את הבחירה הנכונה, זוהי יכולה להיות ההחלטה הטובה ביותר שתעשו בחייכם. אך עדיין ישנם לא מעט סיכונים וסכנות שיכולים לפגוע בכם, ובו בזמן מוטב כי תמיד תהיו עם עין אחת פקוחה. אפילו אם תעשו רק טעות אחת קטנה במעלה הדרך, זוהי יכולה להיות טעות שבגינה תפסידו לא מעט כסף – ואנו רוצים למנוע מכם את עוגמת הנפש. חברת greece-nadlan ריכזה עבורכם את כל הטעויות הנפוצות ביותר, טעויות שמהם אתם צריכים להיזהר.

אל תקנו נכס מבלי לראות אותו

אומנם יוון היא יעד מאוד קרוב מבחינת זמן הטיסה, אך עדיין ישנם ישראלים שמעדיפים לרכוש נדל"ן מבלי שהם רואים את הנכס עצמו. קחו בחשבון כי לא משנה כמה תמונות ישלחו לכם או כמה סרטונים יצלמו לכם, אין דבר יותר חשוב מאשר מבט עיניים. אל תרכשו שום נכס מבלי שאתם רואים אותו במו עיניכם, כך תוכלו להיות בטוחים כי מדובר על הנכס שהכי מתאים והכי נכון עבורכם. לעיתים תוכלו לגלות דברים שלא הייתם מגלים אותם בתמונות או בסרטונים.

אל תרכשו נכס שאתם לא סגורים לגביו

קחו בחשבון כי ביוון יש לא מעט נכסי נדל"ן, כך שמהבחינה הזאת אתם לגמרי יכולים להיות רגועים. אך עדיין לא מעט משקיעים הולכים נגד תחושת הבטן שלהם, ומחליטים לרכוש נכס שהם לא בטוחים לגביו ב-100 אחוז. הטיפ שלנו אליכם הוא שמוטב שלא תעשו צעד שכזה, בטח לא כאשר מדובר על עניין שמביא איתו הוצאה כספית לא קטנה בכלל. ההמלצה הטובה ביותר היא שתרכשו נכס שאתם בטוחים וסגורים לגביו בלבד.

אל תרכשו נכס שלא עומד בתקציב שלכם

זה יכול להיות אומנם מאוד מפתה, אך עדיין אם יש נכסים שלא עומדים בתקציב שלכם – אל תרכשו אותם. חברת nadlan-greece טיפלה בעשרות רבות של מקרים שבהם משקיעים חרגו מהתקציב, ובסוף הם לא יכלו לעמוד בתשלומים השונים. אנו מקווים כי לכם זה לא יקרה, ולכן אנו ממליצים לכם בחום שתעמדו בתקציב שהקצבתם לעצמכם בתחילת הדרך. כך תוכלו להיות בטוחים כי תוכלו לעמוד בהוצאות השוטפות, ותוכלו גם להנות מכל היתרונות האחרים שהנכס מציע.

אל תרכשו נכס מבלי שתבחנו את כל ההוצאות

זה נכון כי ההוצאה המשמעותית ביותר בעת רכישת נדל"ן ביוון זוהי העלות הראשונית של הנכס. אך אחרי התשלום הראשוני, ככל הנראה יגיעו עוד לא מעט הוצאות שוטפות שגם אותם תידרשו לשלם. לכן לפני שאתם מכניסים את הראש שלכם אל תוך מלכודת, מלכודת שהייתם יכולים לזהות אותה מראש. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחון את כל ההוצאות הקבועות, ולוודא כי אתם יכולים לעמוד בהם ללא בעיות וללא סיכונים מיותרים.