חדשות    

רשת האופנה ניו יורקר נכנסת לישראל

רשת האופנה הגרמנית ניו יורקר נכנסת לישראל לאחר שניסיונות קודמים כשלו. הרשת מנהלת משא ומתן מתקדם עם קבוצת קניוני עזריאלי על פתיחת חנות ראשונה למותג בארץ. על פי הערכות, ניו יורקר תפתח את החנות בקניון עזריאלי הנגב, בבאר שבע. ניו יורקר נכנסת לישראל ללא זכיין מקומי ובלי מתווכים.

כבר בשנה שעברה עשתה החברה סיורים בקניונים שונים בארץ. לאחרונה הנהלת החברה הבינלאומית שלחה מיילים לקבוצות הקניונים הגדולות וביקשה מהן להיפגש לקראת כניסה לישראל ולאחר מכן נציגי החברה הבינלאומית קיימו פגישות עם קבוצות הקניונים הגדולות, בהן קבוצת עזריאלי, ביג, גזית גלוב ומליסרון. הקניונים, שסובלים מעליית הסחר המקוון וחוששים מכניסתה של אמזון לישראל, לא שיתפו פעולה ברובם. עוד ציינו כי המותג איבד מערכו.

בענף מתקשים להבין את הכניסה דווקא לבאר שבע. לרוב מותגים בינלאומיים שמגיעים לישראל פותחים את הסניף הראשון שלהם בקניון מוביל ובמרכז הארץ. עזריאלי היא קבוצה חזקה ורווחית, אך קניון הנגב היא לא בחירה ראשונה, אם כי ייתכן שהסיבה היא דווקא התחרות הגוברת במרכז הארץ.

ניו יורקר הוא מותג אופנה המיועד לצעירים עד גיל 35, שמציע פריטי לבוש במחירים נוחים. תחת המותג משווקים פריטי אופנה לנשים וגברים. החברה מפעילה יותר מ-1,000 חנויות ביותר מ-40 מדינות בעולם ומעסיקה כ-16 אלף עובדים. תחת המותג ניו יורקר נמכרים גם בגדי ים, מוצרי הלבשה תחתונה, בגדי ספורט, תיקים, תכשיטים ומוצרי קוסמטיקה לנשים וגברים כגון בשמים, דאודורנטים, קרמים לגוף וסבונים.

בעבר ניסתה קבוצת פוקס לקבל את הזיכיון על המותג על מנת לתת מענה לרשתות אופנה צעירות כמו H&M ופוראבר 21 שבינתיים סגרה את החנויות בישראל. לפני פוקס ניסה גם מייסד הודיס יוסי גביזון, טרם המיזוג עם קסטרו, להביא את ניו יורקר לישראל.

מעזריאלי נמסר: "עזריאלי אינה מכחישה או מאשרת ידיעות הקשורות להתנהלות הפנימית של החברה".

עזריאלי – הרווח גדל ב-27%; עזריאלי.קום עדיין מפסידה 20 מיליון ברבעון

עזריאלי: רווח נקי של 962 מיליון שקל ועלייה בכל הפרמטרים