חדשות    

שביב תקווה – טבע תתרום טיפול פוטנציאלי לקורונה

טבע

טבע הצהירה כי תתרום 6 מיליון טבליות דרך סיטונאים לבתי חולים עד 31 במרץ, ויותר מ-10 מיליון תוך חודש

– טבע תעשיות פרמצבטיות  הודיעה היום (א') על תרומה מיידית של יותר מ-6 מיליון טבליות של הידרוקסיכלורוקווין גופרתי דרך סיטונאים לבתי חולים ברחבי ארה"ב כדי לעמוד בביקוש הדחוף לתרופה כמטרה ניסיונית לטיפול בנגיף הקורונה ((COVID-19. החברה בוחנת גם דרכים נוספות לתת מענה לצורך העולמי.

ייצור נוסף של טבליות הידרוקסיכלורוקווין גופרתי נבחן גם הוא ויוגבר תוך שילוב של חומרי גלם שיישלחו על ידי הספק. טבע תשלח 6 מיליון טבליות דרך סיטונאים לבתי חולים עד 31 במרץ, ויותר מעשרה מיליון בתוך חודש.

טבליות הידרוקסיכלורוקווין גופרתי המיוצרות על ידי טבע מאושרות על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) לטיפול במלריה, זאבת אריתמטוס, ודלקת מפרקים שגרונית. אף על פי שהמוצר אינו מאושר כיום לשימוש בטיפול בנגיף הקורונה, הוא נמצא כעת בבדיקה של יעילות נגד נגיף הקורונה והתבקש על ידי גורמים בממשל האמריקני להעמידו לשימוש באופן מיידי. החברה בוחנת את ההיצע הגלובלי של הידרוקסיכלורוקווין וכלורוקווין כדי לקבוע אם קיימות הזדמנויות נוספות של אספקה ​​לחולים.

"אנו מחויבים לעזור לספק כמה שיותר טבליות, ללא עלות, בעת שהביקוש לטיפול זה ממשיך לגדול", אמר ברנדן או'גריידי, סמנכ"ל בכיר בטבע, חטיבה מסחרית לצפון אמריקה. "מיד לאחר שנודע לנו על היתרון הפוטנציאלי של ההיורוקסיכלורוקווין, טבע החלה לבחון את המלאי ​​ולרכוש בדחיפות חומרים נוספים כדי לייצר יותר מוצרים תוך הכנות להפצה מיידית של מה שכבר ברשותנו."

טבע בודקת באופן פעיל את המגוון הרחב של מוצריה כדי לקבוע אם החברה תוכל לעזור לספק מוצרים אחרים שעשויים להיות רלוונטיים במתן מענה לצרכים דחופים וחיוניים במהלך משבר נגיף הקורונה.

חדשות רעות לטבע; אקספרס סקריפטס לא תכסה את התרופה שלה נגד מיגרנה

ההנחיות החדשות והמחמירות: בלי גינות ציבוריות, פארקים וים