חדשות    

שוק הביטוח: Novidea השלימה גיוס של 30 מיליון דולר

המנכ"ל רועי אגבאבא – צילום:David Grab

מעודכן ל-05/2021

חברת ה-InsurTech הישראלית שפיתחה פלטפורמה חדשנית בתחום הביטוח, השלימה 15 מיליון דולר נוספים בסבב B, מקרן חברות הצמיחה IGP, המצטרפים ל-15 מיליון הדולרים שגויסו בתחילת הסבב

Novidea, ספקית מובילה של פלטפורמת InsurTech מונחית נתונים במחשוב בענן, מכריזה היום כי השלימה גיוס נוסף במסגרת סבב B – בגובה של 15 מיליון דולרים, בהובלת קרן IGP, המצטרפים ל-15 מיליון הדולרים שכבר גייסה לפני מספר חודשים מJAL Ventures Salesforce Ventures KT Squared , ו-2B Angels. הגיוס ישמש את החברה להרחבת פעילותה בארה"ב ובאירופה לצד האצת פעילויות המחקר והפיתוח, על מנת לעמוד בביקוש הגובר בשוק.

שוק הביטוח העולמי עובר שינויים מהותיים – כניסת שחקנים חדשים וקונסולידציה של גופים קיימים, שינויים רגולטורים ודרישות גוברות מצד הלקוחות לחוויית שירות משופרת. כל אלה מחייבים את גופי הביטוח לטרנספורמציה דיגיטלית. עם זאת גופי ביטוח רבים נאלצים להתמודד עם הפער בין הדרישות הנוכחיות של התחום לבין טכנולוגיות מיושנות, בלתי גמישות ויקרות לעדכון שהיו זמינות עד כה.  הפלטפורמה של Novidea היא פלטפורמה מתקדמת שנועדה לעמוד בדרישות אלה ולאפשר צמיחה במכירות, הגדלת הרווחיות ויעילות תפעולית משופרת.

רועי אגאבאבא, מנכ"ל Novidea, מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קרן IGP לחיזוק הנוכחות הגלובלית של החברה ומעריכים את האמון מצד משקיעינו באסטרטגיה ובטכנולוגיה מובילת השוק. אנו רואים ביקוש הולך וגדל בעולם לפלטפורמה חכמה המתרגמת נתוני ביטוח לתובנות עסקיות בזמן אמת, יכולות אנליטיות מתקדמות ומידע שניתן לפעול לפיו. השקעה זו תאפשר ל-Novidea לעמוד בביקוש הגובר למוצרי החברה ולהאיץ את צמיחתה הגלובלית, תוך הרחבת פעילותה בארצות הברית, באירופה ובשווקים נוספים".

אסף הראל, שותף כללי ב- IGP, הוסיף: "תחום הביטוח עובר בימים אלה מהפכה מואצת. למרות מודלים חדשניים בתחום הביטוח הישיר, תחום סוכנויות הביטוח המסורתי הוא עצום ובגדילה ומבוסס על פי רוב על עבודה ידנית אנלוגית ומערכות תוכנה שנכתבו לפני 20 שנה ויותר . Novidea לקחה על עצמה להוביל את מהפכת הדיגיטיזציה לעולמות הפצת הביטוח באמצעות פלטפורמת ענן חדשנית, להפעלה של סוכנויות ביטוח מקצה לקצה. הפלטפורמה גמישה ונוחה לתפעול מכל מקום ובכל רגע, מבוססת על מה שרלוונטי ללקוח ולסוכן בכל רגע נתון ומייצרת ללקוחות החברה יתרון תחרותי משמעותי בשוק הביטוח".

הפנים החדשות של הביטוח בישראל