חדשות    

שילב תרכוש את השליטה במיננה תמורת 15 מיליון שקל

pexels
מעודכן ל-10/2021

עם השלמת העסקה תחזיק החברה בכ-50.1% מהון המניות של מיננה, והיתרה תוחזק על ידי המוכרות ■ במסגרת ההסכם נקבע כי המוכרות יקבלו דיבידנד בסכום של עד 12.6 מיליון שקל

חברת שילב מדווחת כי התקשרה עם חברת מיננה בהסכם לרכישת השליטה במניות מיננה. על פי הדיווח, החברה הבת 'שילב שיווק ישיר לבית היולדת בע"מ' התקשרה בהסכם עם חברת מיננה בע"מ ועם מייסדות החברה – מיטל שני, ענת בן דב צברי וקרן לוי שוהם (להלן "המוכרות"), לפיו תרכוש שילב כ-50.1% מהון המניות של מיננה, בתמורה לסך של 15 מיליון שקל. עם השלמת העסקה תחזיק החברה בכ-50.1% מהון המניות של מיננה, והיתרה תוחזק על ידי כל אחת מהמוכרות, בחלקים שווים.

‏Minene היא חברה המעצבת ומייצרת מגוון רחב של אביזרים ואופנה לתינוקות וילדים. החברה משווקת את מוצריה לכ-200 חנויות פרטיות בפריסה ארצית בנוסף ל 8  סניפי רשת, הפצה בינלאומית ופעילות אינטרנטית נרחבת. פעילותה של מיננה הינה סינרגטית לפעילות שילב, ובכוונת שילב, ככל שהעסקה תושלם, לשמר ולהמשיך לפתח את פעילות מיננה והמותג בישראל ובחו"ל.

במסגרת ההסכם נקבע כי קודם להשלמת העסקה, יחולק למוכרות דיבידנד בסכום שלא יעלה על סך של כ-12.6 מיליון שקל, כמו כן, במועד השלמת העסקה ייכנס לתוקפו הסכם בעלי מניות במסגרתו נקבעו, בין היתר, הוראות ביחס לאופן הניהול וקבלת החלטות בידי האורגנים של מיננה, באופן ששילב תהיה בעלת השליטה במיננה ותאחד את דוחותיה הכספיים, ולמוכרות הוקנו זכויות מיעוט כמקובל.

השלמת העסקה כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים, ובהם אישור הממונה על התחרות ואישור צדדים שלישיים, לא יאוחר מיום 31 בדצמבר 2021. ככל שלא יתקיימו התנאים המתלים בתוך התקופה כאמור (לרבות ככל שהוארכה), יהא כל צד רשאי להביא את ההסכם לסיומו.

רוני דוהן מנכ"ל שילב מסר בעקבות ההתקשרות: " החיבור למותג מיננה הוא טבעי לחברת שילב וסינרגטי מאוד ללקוחותיה. אנו נשמר את פעילותה הנוכחית והמוצלחת של מיננה, מכירה לחנויות פרטיות, מכירה באתר הסחר ובחנויות מיננה. נמשיך לחזק ולפתח את המותג בישראל ובמקביל נפעל לפיתוח המותג במדינות נוספות בעולם".

קרן לוי שוהם, מנכ״לית  ‏Minene, אמרה: ״אנו שמחות ונרגשות לחבור לרשת שילב, הרשת המובילה בישראל. מיננה מציעה להורים מותג ייחודי ואיכותי ואין לנו ספק שהחיבור עם שילב יאפשר למיננה להמשיך את פעילותה בכל ערוצי המכירה כיום, להתפתח ולצמוח בישראל ובעולם".

פוקס במו"מ לרכישת השליטה בשילב