תוכן ממומן    

שירותי מחשוב לעסקים: עבודה בטוחה ויעילה גם מרחוק

CANAVA

שירותי מחשוב יציבים עבור העסק וניהול תקין גם מרחוק, הם הכלים הטובים ביותר לעבודה יעילה ורציפה, בפרט בתקופתנו אנו. הודות לשירותי מחשוב לעסקים הפועלים באופן אוטומטי, הכוללים גם תמיכה מרחוק ניתן להמשיך ולנהל את העסק מכל מקום ובכל זמן, ברמה גבוהה. כיצד שומרים על אבטחת העסק באמצעות שירותי מחשוב מתאימים? וכיצד מייעלים את העבודה בתקופת הקורונה? כל זאת ועוד, בכתבה שלפניכם.

בחודשים האחרונים היה על בעלי העסקים לצלוח אתגרים רבים. הרבה מהם הבינו שהבית יכול להפוך למשרד בזעיר אנפין, ובאמצעות המחשב האישי ניתן לקיים תקשורת רציפה, בתנאי שקיימים פתרונות תקשורת מתקדמים שמאפשרים תנאים אופטימליים. העבודה מהבית העניקה מצד אחד לעובדים ולמעסיקים דרך להתגבר על מכשולי הקורונה, סייעה לבעלי העסק לחסוך בעלויות, להגדיל את תפוקת העובדים ולדאוג להמשכיות העסק בכל מצב, אך מצד שני היא הציבה בפניהם אתגר נוסף אותו עליהם לצלוח והוא אבטחת המידע של העסק, ועבודה לא מאובטחת המגדילה את הסיכון ליפול למתקפות דיגיטליות. ברגע שעסק או חברה פועל בצורה שאינה די מאובטחת, גורמים עוינים מזהים זאת כחולשה ופוגעים במערכת המחשוב. חברה מקצועית המעניקה תמיכה לשירותי מחשוב צריכה לדאוג לחיבור מאובטח גם מרחוק, פעולה פשוטה שעוזרת לסכל שלל מתקפות. כיצד שומרים על עבודה מרחוק בתנאים אופטימליים? צוות IT-START, החברה המובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים, בחר הפעם לרכז כמה מהכלים היעילים ביותר:

גיבוי במקרה של אסון

כדי למנוע מראש תקלות במערכות המחשוב של העסק ולהבטיח התאוששות מהירה במקרה של אסון, חברה מקצועית לשירותי מחשוב בדרך כלל מציעה גיבוי יומי של שלל הקבצים והמידע בהם עובד העסק לשרת חיצוני. הגיבוי מתבצע באופן מקומי וגם בענן. גיבוי מלא של כל מערכות ההפעלה, מבטיח חזרה מהירה של העסק לפעילות בכל מקרה של תקלה בתשתיות המחשוב.

שירותי ענן לעבודה יעילה מרחוק

חברה מקצועית המציעה שירותי מחשוב לעסקים, תציע בדרך כלל גם שירותי ענן לעסקים, בהם מיילים באמצעות אופיס 365 של חברת מיקרוסופט, גיבוי אוטומטי למידע ועוד. שירותי הענן יאפשרו לכם לעבוד בעסק בצורה משותפת וקלה יותר, ולכל עובד בעל גישה לאינטרנט תהיה גישה לכל קבצי הארגון. באופן כזה העובדים יהיו מסוגלים לשתף, לערוך ולסנכרן מסמכים ומידע בכל מקום ובכל זמן. אין צורך להעביר קבצים במייל או באמצעות כונן חיצוני, כל הקבצים החשובים מאוחסנים בענן, ונמצאים עבור כל אחד משותפי החברה במרחק של כמה לחיצות. בנוסף, חברות ועסקים רבים לא מודעים לעובדה שקיימים שלל כלים נוספים מטעם חברת Microsoft, ביניהם Share Point המאפשרת שיתוף קבצים מהיר וקולבורציה בין אנשי הצוות בעסק, כלי ה-Teams, בעזרתו ניתן לקיים בקלות שיחות ועידה עם חברי הארגון ומחוצה לו, ושלל כלים נוספים, המאפשרים לבעלי העסק עבודה היברידית, מנוהלת ומאובטחת.

תמיכה מרחוק מטעם צוות טכנאים מיומן

תמיכה מרחוק הוא שירות המאפשר לחברת המחשוב להעניק שירותים שונים ללקוחות בלי שהיא נמצאת בפועל בבית העסק. הצורה הראשונה בה ניתן לקבל תמיכה מרחוק היא טלפונית, אולם בעידן הקורונה רובנו נחשפנו לתוכנות נוספות ולמה שיש להן להציע בתחום, וכך ניתן לקבל סיוע מקיף על ידי מומחים בצורה הרבה יותר מדויקת. איש המקצוע יכול בקלות להתחבר למחשבכם באמצעות תוכנה ייעודית, ולהעביר את הפיקוד לחברת המחשוב. באופן כזה ניתן לזהות בזמן תקלות או שגיאות, ולקבל מענה מהיר מבלי צורך להמתין שעות לביקור טכנאי.

רוצים להעביר את העסק לעבודה מרחוק? אל תעשו זאת לבד

אין זה משנה איזה עסק יש לכם, תמיד תוכלו להעביר אותו למתכונת של עבודה מרחוק ולהיעזר בשירותי מחשוב לעסקים. כדי להתחיל, תצטרכו לקבל את הכלים המתאימים מטעם חברת המחשוב, ובתוך זמן קצר תוכלו לצאת לדרך. לא מדובר על סיכונים רבים ולא על פרוצדורות מורכבות שתצטרכו לקחת על עצמכם, אלא על מהלך בטוח, כזה שהולך להבטיח לכם שתוכלו להמשיך את קיום העסק שלכם בכל תקופה ובכל מצב. אם תרצו להתייעץ לגבי האפשרויות של תמיכה מרחוק ושירותי מחשוב מתאימים עבור העסק שלכם, אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם חברת IT-START. צוות החברה, גאה בניסיון עשיר של יותר מ-20 שנים בתחום פתרונות המחשוב והאינטגרציה, והוא ישמח לייעץ לכם בנוגע לפתרונות המחשוב המתאימים ביותר עבור העסק שלכם.