חדשות    

שת"פ בשוק הדיור: אאורה ישראל תציע לחברי מועדון "אשמורת" דירות מוזלות בתשלומים נוחים

מעודכן ל-09/2020

שיתוף הפעולה כולל הנחות של עד 300 אלף שקל על דירות במגוון פרויקטים בערי המרכז ובפריפריה – בהן רמת גן, חולון, נתניה ואילת – לעובדי הוראה חברי המועדון

חברת אאורה ישראל יוצאת בשיתוף פעולה חדש עם מועדון הצרכנות "אשמורת": החברה תעניק לחברי המועדון הנחות של עד 300 אלף שקלים ברכישת דירות בפרויקטים של החברה ברמת השרון, רמת חן, רמת גן, קריית אונו, יהוד-מונוסון, חולון, חדרה, נתניה, אילת ובן שמן. פרט להנחה במחיר הדירה, נהנים עובדי ההוראה גם מפטור משכר טרחת עו"ד, תנאי תשלום נוחים והטבות נוספות. תוקף המבצע על סוף חודש ספטמבר.

אאורה ישראל היא חברה יזמית המובילה בתחום ייזום פרויקטים למגורים ברחבי הארץ. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, נהנית מיוקרה ומוניטין טובים בשוק הנדל"ן בישראל. במהלך השנים אאורה ישראל יזמה, תכננה וביצעה בהצלחה עשרות פרויקטים בישראל. בימים אלה משווקת החברה פרויקטים למגורים במגוון יישובים במרכז ובפריפריה.

דוגמאות להנחות שיינתנו:

בפרויקט אונו ואלי בקרית אונו – דירת 4 חדרים תימכר ב-2.41 מיליון שקל במקום ב-2.56 מיליון שקל.

באאורה סיטי בחדרה – דירת 3 חדרים תוצע למכירה ב-1.35 מיליון שקל, במקום 1.44 מיליון שקלים.

ברמת השרון תוצע דירת 5 חדרים ב-2.73 מיליון שקל, במקום ב-2.94 מיליון שקל.

מועדון אשמורת הוא מועדון הצרכנות וההטבות של חברי הסתדרות המורים, בהם מורים ומורות, גננים וגננות, מנהלים ומפקחים, סטודנטים להוראה ועוד, המועדון נחשב לאחד ממועדוני הלקוחות הגדולים בישראל. עם חברי המועדון נמנים גם בני משפחה, המחזיקים בכ-220 אלף כרטיסי אשראי "אשמורת" (ישראכרט) ומבצעים בכל שנה עסקאות בהיקף של כ-7.5 מיליארד שקל. ההטבות והמבצעים לחברי המועדון מוענקים במגוון קטגוריות וכוללים הנחות במסעדות, מופעי תרבות ובידור, אטרקציות, חופשות ועוד, לרבות הנחה קבועה ואוטומטית במעמד חיוב החשבון בכ-12,000 בתי עסק.

ארי שטיינברג, מנכ"ל אשמורת 360, מסר: "מבדיקות שערכנו עלה כי מצוקת הדיור ומחירי הנדל"ן הגבוהים מטרידים את עובדי ההוראה ובני משפחותיהם. לכן יזמנו מבצע ייחודי ואטרקטיבי במיוחד, במטרה להיטיב עם קהל עובדי ההוראה ולאפשר להם ולבני משפחותיהם מגורים בתנאים טובים יותר. מטרתנו היא להגדיל משמעותית את כמות הדירות שירכשו עובדי ההוראה בשנת 2020. בנוסף לכך, ההסכם עם אאורה ישראל יסייע גם לחזק את ענפי הבנייה והנדל"ן בישראל ואת העוסקים בתחום, שנפגעו קשה במשבר הקורונה".

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של חברת אאורה ישראל, אמר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מועדון הצרכנות "אשמורת", הנחשב לאחד ממועדוני הצרכנות החזקים ביותר בישראל ומהווה לתפיסתנו כוח קנייה חזק מאוד. אנו צופים ביקושים גבוהים במבצע, שיגבירו את קצב השיווק בפרויקטי החברה ברחבי הארץ".

יזמית הנדל"ן אאורה תקים קרן ריט

אשמורת 360 – כרטיס אשראי ומועדון ההטבות של הסתדרות המורים