חדשות    

תאונות בעקבות באג בקורקינטים של ליים

עדיין לא ידוע אם התקלה נגרמה גם לקורקינטים בארץ

חברת השכרת הקוקינטים ליים   דיווחה על תקלה  בעולם לתאונות בהודעה שהפיצה. תקלת תוכנה גורמת לקורקינטים לבלום בחוזקה אוטומטית במהירות גבוהה או כשנתקלים במהמורה בדרך.

ליים מסרה שהבאג כבר גרם לתאונות בקרב משתמשי השירות, אם כי לא חשפה כמה נפגעו ומה חומרת הפציעות. בהודעה כתבה כי, מדובר בליקוי נדיר שנצפה בפחות מ-0.0045% מהנסיעות. מדובר כנראה בעשרות תאונות, כיוון שליים עשרות אלפי קורקינטים.

עוד מסרה שקורקינטים הם כלי תחבורה בטיחותי יותר מכלים אחרים על אף הסיכונים שקיימים בשימוש בהם. בשלב זה לא ידוע האם התקלה נגרמה  לקורקינטים בכל העולם, וגם לאלה שזמינים בארץ.

ליים אינה היחידה בתחום שהושפעה מבעיות חומרה; פרצת רשת שהתגלתה בקורקינטים של שיאומי מדגם M365, שנמצאים בחלק מציי חברות הקורקינטים החשמליים איפשרה להאקרים לפרוץ לתוכנה של הכלי ולהפעיל מרחוק את הבלמים, ואף לבטל את פעולתם לגמרי.

גם בישראל רבים מהרוכשים התלוננו בעבר על קורקינטים מתפרקים בזמן נסיעה או מתקפלים

הקורקינט ללא בולם זעזועים, לכן כל קפיצה על מדרכה עלולה להיות מסוכנת. שיאומי מסרה אז: בשיאומי, בטיחות המוצר היא בראש סדר העדיפויות. התמיכה ללקוחות לאחר הרכישה היא קריטית לשמירה על רמת הבטיחות שלנו, והלקוחות בישראל צריכים לפנות להמילטון, היבואן הרשמי, כדי לקבל שירות תיקונים מקצועי לאחר הרכישה. אנחנו מעודדים את כולם לרכוש מוצרי שיאומי דרך ערוצים רשמיים"..

ליים קמה לפני כשלוש שנים  בקליפורניה, ומאז היא גייסה 467 מיליון דולר – היקף דומה לזה שגייסה בירד המתחרה שיושבת בלוס אנג'לס.

קורקינטים בתל אביב – הכל על אפליקציות הקורקינטים החשמליים

עיריית תל אביב יוצאת בדרישות מחברות השכרת הקורקינטים והאופניים

מובאיט, מיקרוסופט וטום טום מציגות: כלי ניווט המשלב תחבורה ציבורית, חניה וקורקינטים

אייל ברקוביץ' נכנס לתחום הקורקינטים החשמליים