חדשות    

תדפיס לי למבורגיני בבקשה: אב ובנו הדפיסו בתלת ממד למבורגיני וקיבלו את הדבר האמיתי

משחק הסימולציה שהפך למתנת חג מולד: הסיפור מתחיל כשאב ובנו שיחקו יום אחד במשחק הסימולציה כאשר הבן שאל את אביו אם הם יכולים לבנות יחד את המכונית האהובה עליהם: למבורגיני אוונטדור. האב לא היסס אך לא ידע מה מחכה לו.

לאחר כשנתיים הסתיים הפרויקט בשיחת טלפון  מפתיעה ממנכ”לית השיווק של למבורגיני, מקטיה באסי. "רעדתי בכל גופי מאחר שזה היה כמו לקבל שיחת טלפון מהאפיפיור שמודיע שהוא מגיע לארוחת ערב", סיפר האב סטרלינג באקוס. המנכ"לית אמרה לו שהחברה מעוניינת לצלם פרסומת לחגים עם משפחתו. בנוסף, הם ישאילו להם למבורגיני אוונטדור S למשך שבועיים. מחירו של רכב זה הוא כ-460 אלף דולר.

למרות שמדיניות למבורגיני היא נגד זיוף רכביה, הפרויקט של באקוס הוא מחווה ל-STEM (מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה). מכאן שאינו מסומן למבורגיני, ואינו משמש למסחר, וזאת כנראה הסיבה לפי סטרלינג שהחברה לא מתנגדת לפרויקט.

המודל שבו השתמש  באקוס הוא מודל צעצוע שהגדיל בתוכנת Solidworks, המיועדת לתכנון דגמי 3D. בעזרת מדפסת שולחן תלת מימד, QIDI X Pro, הם הצליחו להדפיס את רוב החלקים אשר שימשו אותם. סטרלינג סיפר כי כמעט כל חלק ברכב היה מאתגר להדפסה.

עד היום, הוציא באקוס על הפרויקט  כ-23 אלף דולר, והוא מייעד את חודש אוגוסט כחודש בו ייחשף הפרויקט הגמור.

למבורגיני אוונטאדור LP700-4 היא מכונית-על מתוצרת החברה האיטלקית למבורגיני. היא בעלת שתי דלתות ושני מקומות, והוצגה לראשונה לציבור בתערוכת המכוניות בז'נבה ב-28 בפברואר 2011. אוונטאדור היא יורשת של למבורגיני מורצ'יילאגו בתור מכונית הדגל של למבורגיני.